rijkie (?schrijf je dat zo?) update:**Reiki**

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

rijkie (?schrijf je dat zo?) update:**Reiki**

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-02 11:31

Gisteren heeft een stalgenootje dat bij Mabel gedaan. Ik snap er niets van maar het werkte ik zag Mabel onstpannen ze vond het heerlijk.
Ze beong met een soort strelen van de hals en het opleggen van haar handen op de rug van mabel. Mabel is wat druk in haar doen en laten de laatste tijd en zo wilde ik wat rust in haar brengen, met resultaat! Tong uitsteken
Nu wil ik me er heel graag in gaan verdiepen maar ik weet niet eens hoe je het schrijft. Is iemand bekend met deze methode?
Laatst bijgewerkt door Diana_Mabel op 20-12-02 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty



Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-02 14:50

Het is inderdaad iets heel ontastbaars maar ik heb met eigen ogen gezien dat het helpt dus ik geloof erin. Er is zoveel wat we niet kunnen verklaren... Ik heb bij BOL.com meteen een boek besteld ik heb straks 1,5 week kerstvakantie dus dan heb ik leesvoer *hihi*

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-02 09:49

Dorine heeft een hele site erover en er worden overal cursussen gegeven zag ik al op internet misschien ga ik dat wel doen eerst maar eens dat boek lezen dan weet ik meer.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Finesse, fleurtjeuh, gillian, Natasja22, sasja0705, Speirs, Vagabondo en 131 bezoekers