ik ben zo blij met mijn verzorgster!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

ik ben zo blij met mijn verzorgster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 01:08

Aan een aantal mensen had ik beloofd te vertellen hoe de nieuwe verzorgster (die ik eigenlijk niet meer wilde) zou bevallen Lachen

Ik had het namelijk helemaal gehad met verzorgsters die de meest vreselijke dingen deden. Mijn Shet is hoefbevangen geraakt vorig jaar dankzij een meisje die dacht dat een emmer haver wel lekker voor hem was en zo kan ik nog wel een paar dingen opsommen waardoor ik besloten had er nooit maar dan ook nooit meer aan te beginnen.

Toch ben ik weer overstag gegaan een paar maanden geleden. Er kwam een meisje van 11 aan de deur, samen met haar vader. Moeder reed ook en ik vond het wel heel positief dat de ouders zo betrokken waren.

Okee, ze mest niet uit en bied dat ook nooit aan. Ik moet haar er elke woensdag aan herinneren dat het zadel en hoofdstel schoonmaakdag is maar ze heeft echt hart voor paarden en dat is wat werkelijk telt.
Ze komt trouw en belt af als ze niet kan, ze is heel erg lief voor de pony en voor mijn dochters.
Maar waar ik zelf nog het meest van geniet is als ik zie dat zij zo vreselijk kan genieten van het bezig zijn met onze Gwenn.

Vandaag mocht ze buitenrijden want de bak was bevroren. Dat betekent wel dat ik mee moet fietsen met een halstertouw aan de pony want onze Gwenn gaat graag hard buiten, heel hard en dat kan zij nog niet opvangen. Elke keer als ik haar mee naar buiten neem op deze manier geniet ze met volle teugen en daar geniet ik ook weer stiekum van Lachen Ze vindt het niet erg dat de pony vastgehouden wordt want ze weet waarom ik dat doe en overschat zichzelf niet.

Op deze manier is het leuk om een verzorgster te hebben. Het is fijn voor Gwenn want die krijgt meer aandacht, het is fijn voor mijn dochter want die vindt het heerlijk om samen met haar met de pony bezig te zijn en het is fijn voor de verzorgster want die is heel blij met haar verzorgpony.

En het is leuk voor mij want mijn dochters hebben er een grote vriendin bij, de pony krijgt meer aandacht en ik geniet mee van hun plezier!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 09:05

Mijn verzorgster mag ook de hemel ingeprezen worden.
Kan met een grust hart Tjo in haar handen over laten. Tjo geniet van haar, zij van Tjo en ik van hen beide.
Denise is er een uit duizenden!
Viv

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:34

Wat fijn Percy, ik had je drama-verhalen gevolgd en je twijfel of je het wel of niet zou doen. Gelukkig is het positief uitgevallen!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 11:50

Fijn om te horen dat het zo goed gaat en dat ze zo verantwoordelijk met Gwenn omgaat. Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:24

Dit is écht leuk om te lezen!! Ik wordt er zelf ook helemaal happy van!

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 14:28

Wat leuk dat je verzorgster tog goed bevalt Lachen!!

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 14:18

Ik had inderdaad de moed al opgegeven maar gelukkig zijn er toch nog echte paardenliefhebbers.
Nu nog een ruitertje voor Rissaz vinden en dan ben ik helemaal blij!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 14:44

hé weer zo een gelukzak die iemand heeft gevonden Knipoog
Ik wens je nog een hele leuke tijd tegemoet met je nieuwe "aanwinst" Haha!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 17:22

wat leuk voor je dat t zo goed gaat!! echt mazzel!! veel plezier met haar en gwenn!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 22:53

Wat fijn voor je!