bijrijder

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:56

Ik rijd zelf twee paarden bij. Ze staan namelijk prive en om nu elke dag twee keer heen en weer te rijden en dan ook nog twee drie paarden doen en werken ? Dat si voor haar niet te doen. Dus we rijden met zijn drieen. Zo heeft zij ook nog tijd voor werk, gezin en vrije tijd.

Ik ben er blij mee. Natuurlijk heb je altijd wel eens meningsverschillen. Niemand rijdt je paard zoals jezelf. En iedereen heeft andere ideeen. Maar ik rijd voornamelijk dressuur en zij gaan bijna altijd lekker naar buiten. Dus mooi verdeelt.

Ik wil later een eigen paard. En dan zal ik ook een bijrijder nemen. Iemand die gewoon lekker naar het bos gaat. Zo houd je nog iets van een socal life over. En voor op vakantie en weekendjes weg is het ook ideaal.

Vroeger reed ik echt 5 paarden per dag voor andere mensen en die waren er altijd blij mee. Waarom niet, je neemt iets uit hun handen en als je zelf lekker kan rijden gaat het toch prima? De een is wat handiger in bepaalde dingen en zo vul je elkaar lekker aan.

Dus, ik vind dat een bijrijder moet kunnen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, FCSA, Jet, Kimmej, Linde_C, Mark0919, pluklief en 42 bezoekers