Bij Kim geweest: leuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 11:28

Ik ben zaterdag bij Kim op stal geweest en wil jullie even melden dat die Groningers echt prachtig zijn! En lief!

Lodewijk vind ik een prachtig sportpaard en het is nog een schatje ook.

De stal en omgeving zijn werkelijk prachtig, je waant je een beetje in de vorige eeuw als je daar loopt, heel bijzonder vond ik dat.

Kim, dat jonge paard, die grote zwarte met bles, hoe heet die eigenlijk? Vond hem namelijk heel erg leuk, hij blijft zomaar in mijn hoofd rondspoken! (Heb dat eerder gehad met een stevige vosruin, zo'n zeven jaar geleden.... Oeps)

Ik denk dat als Toon ooit met pensioen gaat, ik ook maar voor een groninger ga, dat koele en stevige bevalt me prima en dan is Toon nog niet eens een echte Groninger!

Ik heb hem thuis nog eens even kritisch bekeken (ahum, ik ben zo dol op hem dat ik natuurlijk helemaaaaal niet kritisch ben), en zijn borstpartij is inderdaad net als die van de Groninger, zijn achterhand is enorm breed, maar toch iets anders gevormd, daar had je gelijk in. Hij zal toch een mix zijn van het een of ander met Groningerbloed dicht in de buurt.
Ik heb Calvados een paar keer in het echt gezien en daar heeft hij ook veel van en omdat Toon zo goed kan springen is het misschien wel een kind van Calvados uit een groninger moeder of zo. Ik roep maar wat. Bij het KWPN kan ik DNA onderzoek uit laten voeren of hij bloed van Calvados voert, misschien dat ik dat voor de gein eens ga doen. Zal wel heel toevallig zijn als het zo is!

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers