Terra en Tessa, grrrrrrrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Terra en Tessa, grrrrrrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 00:58

Allebei hopeloos, de hond en de 2 jarige vos...........
Hadden we al een hond die alles kapot bijt wat ze te pakken krijgt (Tessa), nou ook nog een van die knollen grrrrrrrr........

Voor Fab had ik eindelijk nieuwe pijpkousen voor de achterbenen op de kop getikt. Ze had ze gisteren voor de derde (!) keer aan. Fab samen met Kayleigh en Terra de paddock in en wat denk je............heeft Terra dus een heel stuk uit die nieuwe pijpkous staan bijten.....terwijl ze bij Fab (=oma van Terra) om het achterbeen zaten dus he......grrrr..........balen!!!!!!

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 01:34

wat een crime!
en daarna zeker heeeeel Schijnheilig kijken???

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:00

Wij hebben ook zo'n ondeugd op stal, als íe geen aandacht krijgt dan wil hij je ook nog weleens bij je jas grijpen en wat dichterbij neerzetten. De grapjas.
Bij Omar doe ik de pijpenkousen altijd om een spijl van zijn stal, dan kunnen ze goed drogen. Geen haar op zijn lijf die er aan denkt om ze te slopen. Gelukkig.

Ik hoop voor je dat in dit geval ook de wijsheid met de jaren komt *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 10:32

Misschien had Fab Terra verteld dat ze voskleurig niet zo mooi vond? Haha!
Ja, dat vraagt natuurlijk om wraakacties...

Balen hoor, zonde van je pijpkous. 't is te hopen dat ze haar eigen dekens wel heel houdt volgend jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 11:04

Misschien moet je ze eens vermanend toespreken dat ze anders een muilkorfje krijgen Lachen