VERZORG PAARD VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

VERZORG PAARD VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 20:51

Ik kom op stal en heb gereden enzo en wat krijg ik van de BOER te horen jah Passoa gaat morgen weg ze is verkocht!!!!
Zij (de eigenaar) heeft me niet eens gebeld!!!
Wat vinden jullie er nu van ik weet niet wat ik moet doen!!!!! Boos! Boos!


Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 21:03

zeker banketstaaf jah maar ik moet morgen ook naar school dus ik zal er niet de hele dag kunnen zijn ik ging heel veel met Passoa om en had ook goede afspraken!!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 21:24

kijk ik heb zo weer een ander verzorg paard als ik zou willen maar Passoa is nu eenmaal zo lief!!!! En ik verzorg er nu ongeveer 2 jaar en het eertse jaren ging het echt niet maar we hebben een band op gebouwd en de laatste tijd ging het super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-02 21:29

Dank je Suzanne!! Ik zal het proberen maar weg gaat ze zeker!!!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-02 18:27

Ja dat is waar maar ik ben er al zoooooooooooooooooooo vaak mee aangekomen bij me pa!!!!! Hij zei in ons vorige huis als we naar een groot huis gaan verhuizen krijgen jullie een paard!!! Nu zijn we verhuisd nou dat paard is er nog steeds niet hoor!!! Mijn zusje heeeft nu wel een lease-pony maar die is 33 en ze kan er bijna niets meer mee en mijn zusje is nu ziek dussssssssssss en ik kan er niet meer op rijden !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist wel dat ze te koop stond maar ze zei dat ze haar deze winter nog niet weg zou doen dusss. Allemaal heel erg bedankt!!! Ook heb ik haar nu gebeld, maar ze zei dat ik wist dat ie weg ging en ze zei dat ze niet had gezegt dat ie deze winter nog zou blijven!!! Das dus echt niet waar!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Dnies90, fokfanaat, hoogendroog, Mark0919 en 32 bezoekers