rug gekneust

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 17:22

Fijn he paardensport.
Ik weet hoe je je voet. Ik zit nu ook thuis omdat ik zo nodig op stal met ladder en al viel. Ook van alles gekneusd. PS heb je traumeelgel? Smeer dat op je rug, om het uur en de zwelling en pijn verminderd heel snel. Het helpt mij altijd goed bij kneuzingen. Sterkte en verveel je niet te veel. Probeer ik ook niet te doen.

Fiesta, freiberger, what else?



Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:23

kayla schreef:
jij ook beterschap Lachen

Jij ook. Ik heb alweer 2 uur gewerkt vandaag. Werd er niet echt vrolijker van maar ik had wat afleiding en het was nog goed werk ook.

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:47

Dat kun je wel zeggen. Nu uitstel eerste werkdag?
Nee, mijn baas was blij dat ik alles voor het eindejaarscadeau kwam regelen. Wel wat te laat, maar hij hoeft zich geen zorgen te maken. Hij dubbelblij. Ik meer pijn door te veel rondstrompelen omdat ik alles weer wilde weten.

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 22:03

kayla schreef:
doe rustig aan he, anders zit je er nog langer mee!
Mag ik dan weer naar de fysiotherapeut of de manueeltherapeut. Volgens mij denkt die dat ik niet eens voor een aantal weken op mijn benen kan blijven staan. Sorry hoor. Maar ik heb zo mijn binnenpretjes hierover. Ik had namelijk in overleg met de manueel besloten om volgens jaar een verwijskaart voor mijn heup te halen. En nu, nu zit er 5 cm. onder dat probleem gebied een gigantische bloeduitstorting en ik, ik wil niet naar een arts toe. Hoe bedoel je erg rare denkwijze.

Nee ik snap je. die ervaring heb ik dus met mijn heup gehad. Nu rustig aan. 1 januari is vroeg genoeg om me weer druk te maken en voor 200% in te zetten.

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:18

SuperPepeijn schreef:
een echte vent rijdt gewoon door.
Wat ben ik blij dat ik geen vent ben. Maarre, met gekneusde kniebanden kun je niet eens opstijgen. Ooit heb ik het geprobeerd maar dat lukte echt niet. Zeker niet als het de linkerkniebanden zijn. Wel komsich voor de toeschouwers.

Fiesta, freiberger, what else?

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 15:19

Cody schreef:
Ja dat zou heel verstandig zijn SP
Kayla moet nog langer mee hoor, gelukkig zijn vrouwen daarin wat verstandiger... Gaaaap
Cody, ik niet echt. Helaas. In dit geval doe ik rustig aan. Grappa is te jong, ik zie me er met deze kniebanden liever niet afvallen.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Myrthe_bz, SemrushBot, Sterrenpony, StonedRomy en 73 bezoekers