Joshua en Kim naar Dorine en Cerise!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Joshua en Kim naar Dorine en Cerise!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 22:25

Vandaag zijn Jos en Kim bij mij op bezoek geweest.
Het nieuwe boktkoppel, zoals men hen ook wel (terecht!) noemt, kwam om twee uur.

De eerste paar seconden zittend op de bank werd al meteen duidelijk dat het niet alleen een roddel was:
de twee keken elkaar zó glunderend aan, de kerstboom was NIETS vergeleken bij hun oogjes! Lovers
Echt heerlijk om te zien dat kan ik je vertellen.

We begonnen met koffie e.d. en heerlijke koeken van de bakker die Jos had meegenomen! Thanks Jos! Vingers aflikken
Verder hebben we lekker geroddeld over Bokt... waar ik niet over schrijf lekker puh. Haha!

Ik kreeg van Kim twee hele mooie cadeautjes!
Ze had een ijs-lichtblauwe rijbroek die ze zelden aan had en dus aan mij gaf, en ook nog een wit vzh shabrakje die ik goed kon gebruiken!
Echt super, want ik had laatst wel een nieuw shabrakje gekocht maar had er nog niet veel, nu dus iets meer.
De rijbroek ga ik straks als ik naar bed ga passen, maar dat zit wel goed zo te zien.
Kim hardstikke bedankt!!!

We vertrokken met Kim's auto naar Cerise, die is onlangs verhuisd en die stal had Kim ook nog niet gezien dus ze was wel nieuwsgierig.
Peter kon niet mee omdat hij moest werken (koopzondag). Frusty

Cerise stond nog in de wei maar de andere drie waren al met hun bazinnetjes druk bezig: eentje werd op stal gezet, de ander gepoetst en weer eentje gelongeerd...
Ik kon dus Kim en Jos meteen aan iedereen voorstellen!
Hoewel, Jolanda kende ze al onder andere van Paard en Koets. Lachen

Jos raakte in druk gesprek met Gerda die een Gelderse merrie heeft, een vos, en ze hadden het over de afstamming, bepaalde hengsten enz.
Ook heeft hij lang gepraat met Hetty, stalhoudster, die een zwarte Gelderse merrie heeft.
Dit paard heet Gassina, en die naam kwamen hem en Kim bekend voor, een fokker uit Friesland gebruikte altijd dat soort namen en Gassina bleek ook uit Friesland te komen Verward
Heb het verder niet gevolgd want ik stond ondertussen Cerise even te poetsen en te knuffelen, maar ik hoor het nog wel van Jos.

Jos moest ook op de foto.
Ik bedoel, hoe vaak staat zijn koppie nu op deze site? Veel te weinig toch?
En nog onduidelijk ook...
Dus wat foto's maken van Cerise met Jos was wel handig, thanks Kim! *LOL*
Ook ik moest met Cerise op de foto, vond ik wel leuk.

De wond van Cerise zag er al veel beter uit en de zalf heeft echt wond-eren gedaan. *LOL* Hopelijk kan ze al snel weer bereden worden!

Thuis aangekomen moest toch het bier maar ingeschonken worden. Want Jos had die dag nog niks gehad en anders wordt het zo afkicken, he Jos? Extreme duivel
Kim ging keurig aan een sapje, en we namen nog een lekkere koek die over was.
Nog even heb ik geprobeerd Jos te overtuigen dat hengsten en merries voorbrengen op keuringen heel leuk is, maar dat paardrijden ook uitgeprobeerd moest worden.
Hij trapte er echter niet in.
Bierbuikjes kon je ook op een andere manier kwijt raken en nee, hij wou niet aan paardrijden beginnen.
Nou ja dat zei Peter toen ook gnagna. Tong uitsteken

We hebben nog even lekker gekletst en al snel kwam Peter thuis.
Mét kerstpakket! Dus dat was wel ff kijken wat de Kerstman ons geschonken had...bleek weer van alles te zijn wat je eigenlijk niet nodig hebt maar wat toch leuk is om te hebben.
Zelfs de knuffel die er als een sloeberig vies rendier uitzag zal worden benut: mocht ik eens een woede-aanval hebben dan kan ik wat vernielen...

Peter kwam al snel tot dezelfde conclusie als ik:
we hadden voor even géén kerstboom nodig dankzij hun oogjes, dat was punt 1.
En punt 2: Hij paste wel érrug goed bij haar.
Oke, ze plaagden elkaar om de haverklap, maar dat doen ze gewoon om het daarna weer goed te mogen maken.
En een plagende opmerking terwijl je ondertussen het handje van de ander zit te strelen... hmmm dan weet ik wel beter.
Ze waren ook erg blij met onze kráppe tweepersoonsbank: een excuus om elkaar te mogen opwarmen... Haha!

Peter haalde snel patatties en kroket-achtigen en toen waren de magen al gauw weer gevuld.
Even nog werd er getwijfeld, maar toen besloot het Boktkoppel toch nog te blijven om de leuke film (actie, fictie en romantiek) The Fifth Element met Bruce Willis te zien.

We genoten mede van de nootjes, althans Peter en ik, en Kim en Jos van elkaar, en na de film werd afscheid genomen.
Ik heb nog tegen Jos gezegd dat hij goed voor Kim moest zorgen en erop moest letten dat ze uit de problemen bleef... Tong uitsteken
Al met al een heerlijke gezellige dag gehad!
Hoop alleen dat Cerise de volgende keer helemaal beter is, zodat Jos Kim een keer kan zien rijden.
De sukkel heeft haar nog nooit zien rijden nota bene! En ze kan het zoooo goed... Tong uitsteken Hahaha Kim, dat mocht ik niet schrijven he?

Jos is dus 'goedgekeurd'. En zeker niet alleen door mij.
Peter is iemand die daar een geheel eigen mening over heeft, zich niet laat leiden door zijn vrouwtje.
Dus toen de deur achter hen sloot vroeg ik aan hem de definitieve vraag:
"En?"
Ik wist het antwoord al, en die kwam dan ook:
"Hij past supergoed bij haar!"

Natuurlijk ben ik een volgzaam en onderdanig vrouwtje en ging volledig met Peter mee... *LOL*

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 23:31

En ik dacht gisteren dat die koeken voor mij waren Huilen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 23:37

Dus het nieuwste boktkoppel is goedgekeurd Lachen

Leuk hoor! (en nu maar hopen dat Cerise de volgende keer weer helemaal boven jan is Lachen )

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 00:12

Ik wist het stiekem al dat het nieuwe boktkoppel helemaal goedgekeurd was, ondanks dat ik maar de helft ervan heb gezien. Maar als je ze over elkaar hoort praten. Zóóóó lief Lovers !

Zo te horen hebben jullie dus een heel erg leuke dag gehad he Knipoog

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 01:00

Ja was heel gezellig Dorine en Peter en hierbij ook dan nogmaals bedankt voor de fijne dag!!Zeker nog wel een keer weer voor herhaling vatbaar

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 17:22

Zeker weten voor herhaling vatbaar!

Als het weer wat mooier weer is, en Cerise haar pootje is beter, dan zet ik Kim er weer op in de buitenbak daar.
Kijken of Cerise dan nog steeds zo'n 'wipkip' is met bokjes en steigertjes om en om... Extreme duivel

En Jos weet je al wat meer over of Gassina inderdaad van die fokker was, of familie was van die paarden van hem?
Ben reuze benieuwd.

En de foto's die Kim maakte daar... hopelijk is Jos blijven plakken.
Kan iedereen zien dat Jos zijn haarkapsel een beetje richting dat van Peter gaat... Tong uitsteken Ach ja het heeft wel wat hoor die kalende mannen!

Kim hardstikke bedankt nog voor de cadeautjes! Lovers

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 17:39

Nou ja schijn nog niet zo kalend te zijn had net even een megablonde actie.Had namelijk een berichtje getypt op Yootha haar naam. Trouwens die kalende plek is modieus hoor,vraag maar aan Peter.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 18:01

Wat een gezellige dag zeg!

Maar nu ben ik toch wel benieuwd naar de foto's van Het Boktkoppel... Schijnheilig Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 18:18

Haha foto's van het boktkoppel kun je lang op wachten hoor Clau Haha! nimmie houd niet zo van Foto's helaas heeft Dorine er geloof ik wel wat kunnen maken duimen dus dat ik het rolletje er verkeerd in heb gedaan *LOL*

Was heel gezellig Dorine en ik hoop de volgende keer idd weer op Cerise te kunnen stappen ik heb wel weer zin in een wipwappony Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 19:44

Mijn foto's van 't boktkoppel moeten eerst ontwikkeld worden... duurt nog ff dus.
Maar dan smeek ik Peter op mijn blote knieën en mijn blote alles ( Verward ) of hij me helpt die dingen te plaatsen...

Verder heb ik vandaag een rolletje volgeschoten op de stal toen Cerise werd bekapt, foto's van de smid met Peter en Cerise, foto's van de paarden in de paddock enz.
Handig als je man bedrijfsleider is bij Blokker en daar de fotorolletjes laat ontwikkelen.... }>

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:15

Dorine! Altijd zo'n lange topics Haha!, ik hoop dat je je geamuseerd hebt, maar heb niks gelezen Knipoog.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 14:29

Ik zit ook nog steeds te wachten op de foto's van het logeerpartijtje... KIM Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:42

Goed, ben ook ZEER nieuwsgierig naar de foto's. Die kim! Nieuw paard, nieuwe vriend.... wel gezellig dat jullie elkaar zo eens tussendoor op kunnen zoeken!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:56

Hey ,dat zag er gezellig uit...Lachen .Jaaa Kim , je moet dringend je fotoapparaat met een rolletje vullen want zoals Desiree zegt ; nieuw paard , nieuwe vriend... !!!!:))

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 16:15

Haha ik ken het paard en ken de vriend.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:30

Haha! haha ja desiree en dan ook nog een nieuw huis in een nieuwe plaatst mhhhhh

enne Yootha voorlopig heb ik jou vaker gezien dan mijn vriend hoor!