Paardenjaar 2003; wat ben jij van plan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Paardenjaar 2003; wat ben jij van plan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-02 22:47

Na het topic van Lielle [PP] paardenjaar 2002: een terugblik , vroeg ik me af of jullie nog bepaalde plannen hebben voor het aankomende jaar op paardengebied?

Heb je jezelf een bepaalde doelstelling gedaan voor volgend jaar, iets wat je graag wilt doen/ bereiken/ voor elkaar zien te krijgen?

Ik zelf wil met Gras de L1 doorkomen, daar gaan we ook heel hard aan werken. Verder wil ik eindelijk een springzadel kopen, goede springles nemen en (wie weet?) officieel springen gaan starten. Of misschien alleen oefenparcourtjes springen, iig actiever worden op springgebied.
Verder wil ik graag meer verschillende paarden rijden (wat ik nu ook al aardig doe de laatste tijd Lachen ), veel leren en ervaring opdoen.
Bovendien wil ik graag een goede (betere) band met Gras opbouwen, die hebben we nu al wel een beetje maar het kan ook nog beter Lachen.

En natuurlijk wil ik boven alles Grassie gezond houden en in een goede conditie, maar wie wil dat nou niet voor zijn paard? Lachen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:14

met railly lekker gaan starten en veel winstpunten binnen halen Tong uitsteken:)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:20

Mijn paard gelukkig en gezond houden, misschien een beetje meer vooruitgsang boeken als we in de bak aan het rijden zijn.... Schijnheilig
Dan zal ik als tegenprestatie mezelf minder snel kwaad proberen te maken!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:22

Ik ga meteen in januari mijn debuut met mist maken:P
We gaan natuurlijk hard oefenen aan de moeilijke punten, zoals de linkergalop, en de rem. Verder zit het in "de planning" om volgende winter mijn eerste oefenspringparcours te gaan springen:)
Niet zo heel erg veel plannen dus:)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:25