Kleuren? Snob? :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 22:21

Lau en ik houden allebei van dezelfde kleuren die ook nog eens goed bij elkaar staan: (donker)blauw, groen en antracietgrijs. Verder vindt Lau beige erg mooi en ik zwart. Vrij neutraal dus allemaal. We hebben allebei zo'n beetje al onze rijkleren in die kleuren en ook de sjabrakjes e.d. van Ret zijn daar op afgestemd. Heel erg voor 'banketstaaf' rijden we dus niet als er eens alleen een groen dekje in de kast hangt en daar zwarte bandages of peesbeschermers bij moeten. Op wedstrijden (cross en endurance) rijden we overigens wel met bij elkaar kleurende dingen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 23:16

Sjuimpje schreef:
Mosgroen is cooll op Zeppers! Haha!


Zusje & ik vonden vanavond een prachtig mosgroen sjabrakje bij de ruitersportzaak. Wij tegelijk: 'Hee dat is het mosgroen van Suus!'. Dat krijg je er voorlopig dus niet meer uit bij ons, dat blijft 'het mosgroen van Suus'. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 14:38

Idd, 'snob' vind ik ook niet echt het juiste woord (maar in dit topic is het gelukkig grappig bedoeld). Mijn eigen kleding is ook voornamelijk donkerblauw en zwart. Gewoon lekker praktisch en het staat allemaal bij elkaar. Maar dat maakt me ook nog geen kakker of goth. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Getty_Maan, Mieke, mmajar, sasja0705, savieralover, Vagabondo, Vinny12511, Whizz en 178 bezoekers