Kertsveiling Friese paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Kertsveiling Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 09:11

Ik ben afgelopen zaterdag naar de kerstveiling van Friese paarden geweest in Mariënheem. Het baasje van Oege had een tweespan op het oog, waar hij misschien op ging bieden. Dus ik moest natuurlijk wel eventjes gaan kijken Haha! . In de stal zag het span er heel mooi Kwijl uit en ze waren ook erg lief Lovers Lovers . Het voordraven had ik helaas gemist.
Toen ze eindelijk geveild werden hadden wij op een gegeven moment het hoogste bod. Maar mijn hemel wat duurde het lang voordat Nico Meijer eens verkocht riep. Hij zei steeds: Niemand meer dan...niemand meer...? Het duurde echt een eeuwigheid Lips are sealed . Gelukkig hadden wij het hoogste bod en wilde niemand een vierspan hebben, anders waren we ze nog kwijt geweest.
Dus Oege gaat deze week naar stal Meijer en Zorro en Zoran komen naar Zwolle. Ik ben echt super benieuwd hoe ze in de dagelijkse omgang zijn. Met een beetje geluk kan ik 1 van de twee meenemen naar de les. Daar heb ik wel zin in Haha! .

wendy1980
Berichten: 98
Geregistreerd: 20-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 14:34

jeetje, leuk voor je zeg!
Spannend is dat altijd he, zo'n veiling. De prijzen kunnen vaak heel hoog oplopen.

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 14:37

Ja, dat was ook het spannende, maar gelukkig werd de prijs niet te hoog.

Ik was nog vergeten te vragen of er van de bokkers nog iemand is geweest.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:20

Hoi,

Wij wonen NAAST de manege waar de veiling werd gegeven. Dit is ieder jaar weer een hele drukte, maar wat een sfeer.
Mooie manege hebben wij hè ?????!!!!! Lekker 4 binnenbakken, wat een luxe !!!
Veel plezier met Zorro en Zoran, leuke namen.

Gr. Isabel

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 09:22

Tjee zeg, dan hebben jullie het wel getroffen. Ik moet altijd een heel stuk stappen voordat bij de manege ben en dan is de baan nog matig.

De namen vond ik ook erg leuk. Weer eens wat anders. Klinkt wel stoer.
Ze zijn gisteravond gekomen. Vanmorgen ben ik even gaan kijken. Ze zijn zo mooi Kwijl en superlief.