Ik ben nu officieel de eigenaar van Gamble!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Ik ben nu officieel de eigenaar van Gamble!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-02 22:48

We zijn er helemaal uitgekomen, ik ben eigenaar van Gamble. In de dagelijkse situatie veranderd er helemaal niets maar we zijn verzekerd van een toekomst samen met Gamble.
Alsof hij zich ook wilde uitsloven loopt hij al twee weken super, ik ben benieuwd of hij zaterdag anders rijdt. (qua gevoel voor mij dan)
Gamble, ik hoop dat we een heleboel geweldige jaren voor de boeg hebben. Samen met je vorige baasje maken we er iets van.

Groetjes Gamble



gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-02 20:38

We gaan ons best doen Dorine, Gamble is precies wat IK zoek in een paard en rijtechnisch gaan we erg vooruit. Met de vorige eigenaar kan ik het prima vinden die rijdt hem nog een aantal keer per week voor mij. Het is een samenwerkingsverband die voor beide partijen heel goed werkt. En bij beslissingen is er een eigenaar, nu ben ik dat. Zaterdag voor het eerst als eigenaar gereden en het is als vanouds met een extra dimentie. Ik wil zelfs ( goede voornemen ) onderlingewedstrijdjes mee gaan doen. Zoals je wel zult begrijpen ben ik helemaal in de wolken.
Groetjes Gamble

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Briiet, ComscoreBot, criollo_yess, ElinaSK, horssie, jitskenienke, Laj1, Laura82, micksage, Mo_Noah, MyWishMax, neline11, Pantykous, rocky_1995, Sjofel, Sting en 94 bezoekers