knettergek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

knettergek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 18:02

was mabel vandaag. De paarden liepen in het land en dat vond ze erg interessant toen ze gingen galopperen wilde ze dol graag mee doen en dat deed ze ook Tong uitsteken draven joh!echt super gaaf om te zien maar ze was met geen mogelijkehied terug te krijgen in stap ze druk was ze.
Zeiknat werd ze maar ze was te opgefokt om droog te stappen ze bleef erg gespannen. Waar dat nou ineens vandaan komt Verward zo ken ik er niet nu maar hopen dat het bij een eenmalig iets blijft....

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 23:49

hihi die gekke Mabel, juist leuk toch, dat ze een keer zo levendig en blij is
Hoop inderdaad voor jou dat dit niet dagelijks is
Geef haar maar een dikkeknuffel..die gekkerd van jou!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 13:39

Door het weer denk ik..mijn pony is nou ook heel erg opgefokt...ik vind het zelf wel mooi in het weiland..maar tijdens het rijden mag ze wel wat rustiger zijn

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 14:21

inderdad we zullen vandaag een zien hoe ze is, gelukkig kunnen we de bak weer gebruiken en ben ik gisteren niet naar buiten gegaan..pff ik ist echt niet wat ik mee maakte maar ergens is het ook wel grappig misschien is ze gewoon blij met haar ijzers..

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 14:52

Hihi, gek dier! Leuk joh, die kan ook last van de kou gehad hebben!

Groetjes Masja

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 19:15

Kan idd best de kou zijn hoor, Kasje stuiterde vandaag ook de bak door, soms praktisch met kikkersprongen *LOL* Erg leuk om te zien...

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 21:45

tarzan was vandaag onder het rijden ook helemaal gek!
er stonden 2 paarden in de losgooi bak en die ligt naast onze rijbak.
Nou, die paarden begonnen (al bokkend) door de bak te scheuren en tarzan had zoiets van:"hey dat lijkt me wel leuk!!"
Dus hij stijgeren, bokken en dan dat 300 x achter elkaar.
gelukkig bleef ik zitten maar het had nix gescgeeld of ik lag ernaast.
Maar veel plezier nog met je paardje

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 21:54

ja ja de mijne doet het sinds gister ook! wij hebben zo een leuke pony Misselijk op stal die niks anders doet en spikkel dacht: Extreme duivel dat is leuk rennen met me baasje erop! we hebben offuh hadden nog nooit gegalopeert. ik wacht nu nog op de bokken. (stiekem vind ik het wel leuk hoor Haha! )
het komt denk ik idd door de kou en de wind.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-02 10:48

Zondag gedroeg ze zich weer voorbeeldig nadat ik haar gevangen ha d in de wei Tong uitsteken normaal komt ze naar me toe maar nu rende ze een aantal keer weg....mijn Lips are sealed ichtje maaike heeft haar uiteindelijk gepakt.

Opzadelen ging met het nodige protesterende tanden knarsen maar het rijden ging goed dus daarna waren we weer dikke vriendjes Lovers
Mijn nichtje heeft er ook nog even op gereden dus wat het ook was zaterdag nu is het weer over Pling