Fijne winterse strandrit gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Fijne winterse strandrit gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 15:23

Vanochtend lekker een uurtje naar het strand gegaan.

Er stond een stevige oostenwind, maar op het strand hadden we daar niet zoveel last van. Het strand was wel erg hard en op plekken bevroren.

Paarden waren erg lief (vorige week nog noodgedwongen goed aan mn zit gewerkt ) en erg geintresseerd in de schotsen ijs die op het strand lagen. Ze hebben uitgebreid mogen snuffelen en voelen Haha! .

Op een beter stuk strand toch maar een galopje geprobeerd maar eigenlijk was het strand daar te slecht voor.

Met een uurtje waren we weer terug, paarden lekker kuil gegeven Vork en zelf aan de chocomel Tong uitsteken.

Overigens had ik het voor de verandering niet koud, maar zat wel als een soort michelinmannetje op mn paard Haha!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 23:15

Jeetje dat het strand ook bevroren was, daar sta ik toch wel van te kijken.
Ik had gisteren eigenlijk naar het strand gewild maar ben vanwege de duinen niet gegaan. Ik had geen zin in gebroken benen. Ik heb dus maar een ommetje langs het meer gemaakt, waarbij Fitz overigens wel errug wakker was. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 13:13

Had je dat vosje bij je Apple? En was 'ie al wat rustiger dan de vorige keren?
Apart hoor, dat zelfs het strand bevroren was..... Lijkt me wel heel gaaf!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 17:09

Neeeh, had dat vosje niet bij me gisteren, maar ik reed op mijn 'eigen' manegepaard wat ik normaal gesproken als voorpaard gebruik.

Vandaag weer naar het strand geweest met het vosje (zonder groep gelukkig). Het strand was al weer een heel stuk beter. We waren alleen bang voor ijzel op het parkeerterrein.

Wel een hele boeiende rit gehad. Het vosje bokt en schrikt nauwelijks, maar ik heb geen stuur en geen tempo controle }>

Ik blijf aan boord, maar daar is ongeveer alles mee gezegd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:22

*LOL* Ach zolang je alvast maar blijft zitten en ze geen rodeo door de bosjes meer weggeeft.... Haha!
Volgens mij heb jij gisteren dan een stuk relaxter gereden dan vandaag....

Toch ben je wel een vreselijke bofkont hoor, met het strand als achtertuin.....

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 10:09

Vrijdagmiddag heb ik ook nog heerlijk op het strand gereden. Bij Hargen, ik weet niet waar jij op het strand gaat? Sommige stukken waren idd bevroren, maar het ging allemaal goed. Ondanks de kou toch wel heerlijk gereden.
En je moet zeker als een mummie ingepakt zijn... Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-02 13:50

Ik rij bij Katwijk op het strand. Echt ideaal, alleen parkeerterrein over en je bent al bij het strand (alleen met ijzel is het link op het parkeerterrein).

De eerste strandrit was inderdaad een stuk relaxter dan de tweede Haha!

Ik heb met het baasje van het vosje afgesproken dat ik het vosje 1x in de week meeneem, maar niet met een groep (hoef ik tenminste alleen op mezelf te letten Tong uitsteken). Volgens het baasje is het vosje mij nu gewoon aan het uitproberen en haalt de hele trukendoos (die hij eerst ook bij haar heeft geprobeerd) uit de kast. }>