Het gaat eindelijk goed met Cres

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Het gaat eindelijk goed met Cres

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-02 17:02

Vanochtend weer in Kootwijkerbroek geweest. De operatiewond zag er schoon uit. Mijnheer had ook wat meer praatjes (wilde z'n stal uitlopen en ging met tegenzin terug Knipoog ) en was super aanhalig. Nog gesproken met de artsassistente en die zei dat de wond eigenlijk al vanaf gisteren mooi schoon bleef. Vanochtend hadden ze de wond nog niet gespoeld en het zag er zowaar schoon uit.
Ook de verzorgsters zeiden dat ie wat meer praatjes begon te krijgen want als hem verboden werd de stal uit te gaan, ging dat gepaard met een lichtelijk geïrriteerd "ieeee".

Als dit beeld zo blijft mag ie heel misschien eind volgende week terug (eindelijk). Heeft ie er toch nog 4 weken gestaan.

Ben helemaal een beetje blij Knipoog

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 17:20

He eindelijk!! Veel succes.

Groetjes Suzanne

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 20:53

gelukkig maar dat het goed gaat!
en goed dattie alweer praatjes heeft en dattie tiert!

we duimen voor je dattie volgende week terug naar huis mag!!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 09:42

Ik wist het al, en baal als een stekker dat ik niet meekon ivm de ijzel, die hier heel erg was, ik had hem graag met schone wond en praatjes gezien.
We gaan heel hard duimen dat hij inderdaad eind deze week naar huis mag, maar het gaat er in ieder geval op lijken dat hij kerst thuis kan vieren.
Hoef je die cd ook niet op te nemen, over eenzaam kerstfeest, oh nee, die was niet voor hem, hij is niet eenzaam daar. Knipoog

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 15:45

Je zei het al, fijn dat hij snel weer met je mee kan! Hij is er vast zo weer bovenop en dan kan hij een springtopper gaan worden! Lachen