*huil* geen keuring dit jaar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 19:36

Ik heb te horen gekregen dat de keuring hier op het eiland niet door gaat voor de KWPN ers. Whaaa/ bleeeer en meer van dat uitspraken!
Ik had zo graag met Isolda en Udinde naar de keuring gegaan. Had zo graag willen weten wat voor premie ze waard is. (Voor mij zelf is ze natuurlijk dagkampioen!)

Had zo graag daar heen gegaan, had zo graag laten zien hoe mooi ze kan lopen. Had haar en Isolda zo graag opgetut voor al die mensen. Was zo graag met ze naar de manege gegaan, de hele 6 km lopend met die beiden.
En dan terug over het strand.
Nou ja, al die dingen kunnen nu ook, maar nou ja, das niet het zelfde.
Ik ben erg teleurgesteld.... Verdrietig
Nu mogen we pas over 3 jaar, want ik geloof dat we geen enter en twenter keuringen meer hebben hier. Ik zou nu met het hele spul naar het vaste land moeten, naar Manege Dekema in Gorredijk. Ja DAhaaaag! Beetje een rib uit mijn lijf betalen voor een lintje. Zo achterlijk ben ik natuurlijk ook niet.
Pffff... nou ja, eigelijk stelt een veulenkeuring helemaal niet zo veel voor, maar ik vind het wel heel erg jammer. Ik had ze met zijn beidjes zo graag aan het "grote" publiek laten zien. Verdrietig


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 21:41

hihihi, dank jullie wel!
Er is geen keuring ivm met ehm... weet niet precies. Het had wat te maken met MKZ en de vele keuringen die nog gehouden moeten worden en iets met een friese paardedag ofzo. Heb niet echt opgelet, ik baalde bijzonder dat het niet door ging.
Maar goed, dan maak ik ze mooi voor me zelf en wandel een rondje. Hihihi, doe ik ongeveer het zelfde!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, Happy_Hippie, Mnoonn, Myrkvi en 99 bezoekers