het is eindelijk gelukt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sacha_iris
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: velserbroek

het is eindelijk gelukt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 20:24

Ik heb eindelijk me paardje kunnen scheren, iedere keer als ik het wou doen hadme vader het scheerapperaat nodig, maar nu was het eindelijk mijn beurt, Ze was erg lief, en heel geduldig, want het ging niet zo snel, de messen waren een beetje bot denk ik, maar ze is kaal. Het rotste vond ik haar hoofd, maar misschien heeft iemand een tip om het hoofd te doen, ik ga zo snel mogelijk een foto van der plaatsen. Ze ziet er weer onwijs mooi uit, mijn vader was wel een beetje boos dat ik zijn scheerapparaat heb gebruikt, de volgende keer moet ik mijn tondeuse gebruiken, gaat veel sneller zegt hij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:31

Je vader scheermachine, jouw tondeuse, ik neem aan dat je het wel over paarden scheermachines hebt *LOL*

Maar fijn dat het zo goed gelukt is.
En een foto willen allemaal graag zien Lachen
En een tip voor het hoofd heb ik niet, gewoon alles goed gehad hebben Lachen

sacha_iris
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 20:34

wel me vaders scheerapperraat dat werkt heel goed hoor
alleen niet zo snel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:38

Tuurlijk
dan wil ik zeker een foto zien.

maar ik denk dat jij beter nog wat oh denneboom kan gaan zingen en bokt met rust laten.
En doe vooral ff je vader de groeten Lachen

sacha_iris
Berichten: 11
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 20:52

hoezo? groeten terug

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:17

een scheermachine??? zo een als die van braun of philips die je gewoon bij de kijkshop kunt kopen Verward?
als dat zo is wil ik ook wel een foto zien ja damnzz dan is ze zeker wel HEEL ERRUG kaal

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:25

Je gaat toch geen scheerapparaat gebruiken om een paard te scheren!
Dan word ze toch veeeelste kaal Tong uitsteken
Brrr dan zal ze nogal wat dekens nodig hebben deze winter Haha!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:30

ja ik denk ook al :S

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:32

zie een ander topic van haar daar staat in dat ze zelf haar paard bekapt, dit is vast iemand die grappig wil zijn!!

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 15:48

ik heb net ff bij je profiel je berichtjes die je geplaatst hed gelezen en overal stond wel: dat heb ik an mijn vader gevraagd! Haha! Haha!
maar ik denk dat die goeie relatie met je vader nu wel over is, nu je zijn scheerapparaat hebt gebruikt Lachen Lachen Knipoog
Maar bekap jij echt zelf je paard??
Je hebt nooit en cursus gedaan en wie weet wat je allemaal verkeerd doet!!! mol je de hoeven van je paardje lekker dan!!! Frusty

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 15:59

Niet dat ik het ooit gebruikt heb, maar mijn vaders scheerapp. heeft ook een tondeuse stand die je kunt stellen, dus het hoeft niet gelijk helemaal kaal te wezen. Dat hoop ik dan tenminste, maar je kunt wel een nieuw apparaat gaan kopen denk ik want die is nu in iedergeval wel erg bot. Ze zijn niet geschikt om een heel paard ermee te scheren. Je kunt die dingen toch ook in de meeste ruitershops huren voor niet als te veel. Dan moet je daar ook nog regelmatig een kwastje overhalen en olie bij doen, dit alles voor het behoud van de machine, vandaar dat paps gewone (mensen)scheerapp. er niet voor geschikt is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 16:03

plien4tarzan schreef:
ik heb net ff bij je profiel je berichtjes die je geplaatst hed gelezen en overal stond wel: dat heb ik an mijn vader gevraagd! Haha! Haha!

Daarom zei ik ook al, doe de groten aan je vader Tong uitsteken

En ik heb zo'n vaag vermoeden dat een gewoon scheeraparaat binnen de korste keer bot is en heet gelopen.

Maar de foto's wil ik nog steeds graag zien !! Extreme duivel

golda1

Berichten: 137
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:30

ik ken haar ook ze heeft bij ons op het land gestaan, en het is een apart meisje, maar de hoeven doen ze echt zelf, ze wilde die van golda en rico ook doen, maar nee liever niet. Het zag er wel netjes uit hoor, maar ik doe het liever via mijn hoefsmid. En wat het scheren betreft.... Ze hebben zo'n babyliss tondeuse gebruikt, en het beestje schijnt er niet uit te zien meer. De stumper, maar ze bedoelen het goed op hun eigen manier.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:46

Geinig zo'n scheerapparaat. Ik heb het 1x geflikt om het scheermesje van mijn vriend te gebruiken voor mijn benen................ vond ie niet leuk Haha!
Laat staan het scheerapparaat van mijn vader. Die vliegt uit zijn dak

Maar goed, nog even en dan gaan we zelf ook voor DA spelen, net als vroeger doktertje
Sorry hoor, dit gaat met allemaal iets tever...............

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:58

't is in elk geval errug vrouwelijk om het scheerapparaat zo te misbruiken dat er iemand bloedend en schreeuwend de volgende dag met z'n wang in een Braun op de EHBO wordt afgeleverd; Ja, dat wist ik toch niet?
Hihihi, bekappen, met een nagelknipper??? HIhih sorrrrrryy ik kon't niet laten! *LOL* *LOL* waar is de smily die z'n tong afbijt??

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:59

't is in elk geval errug vrouwelijk om het scheerapparaat zo te misbruiken dat er iemand bloedend en schreeuwend de volgende dag met z'n wang in een Braun op de EHBO wordt afgeleverd; Ja, dat wist ik toch niet?
Hihihi, bekappen, met een nagelknipper??? HIhih sorrrrrryy ik kon't niet laten! *LOL* *LOL* waar is de smily die z'n tong afbijt??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:09

Ff zonder gekheid RK. Wij hadden pas paarden scheerapparaat gehuurd. Maar toen we 3 benen half gedaan en 1 niet gedaan hadden (het lijf was al wel kaal) viel de stroom uit en de volgende dag moest het scheerapparaat terug en kon de komende 2 weken niet gehuurd worden.
toen hebben we ook zo'n goedkoop ding gekocht. En ik moet eerlik zeggen het apparaat hield het en het zag er zeker niet raar uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:15

heb jij meer mazzel gehad als ik.

Ik had een goedkope opscheermachine gekocht, dus wel voor paarden.
1 been ging goed, 2e was al minder en toen hield hij er mee op.

Mij niet zo vlug laten pakken, de gewone tondeuse gepakt.
Een half been, en zo bot als .. (um als wat? Scheve mond )

Toen maar naar de winkel gereden en een goede opscheermachine gekocht van Aesculaap, au au in de knip.
Maar hier heb ik al met veel plezier mee geschoren en doet het nog steeds Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:44

Hihi, met die goedkope mensenapparaatjes kun je hooguit de neus en de oren mee uitscheren.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:47

hihihihi lijkt me wel grappig venus mesje gebruiken om te scheren Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 20:18

Die van mijn stalgenootje doet het nog steeds! Het duurt alleen wat langer met zo'n kleine kop, maar een prima ding voor het hoofd en de moeilijke plekjes van de benen

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 22:04

irish_lady schreef:
zie een ander topic van haar daar staat in dat ze zelf haar paard bekapt, dit is vast iemand die grappig wil zijn!!

Ik geloof dat het iemand anders is die op haar naam bokt.. Ik ken het meisje en die is nie zow.. Dacht ik in ieder geval.. Schijnheilig Ik geloof dat iemand anders zich onder haar naam verschuilt.. Verward

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:49

en waar blijven de foto's nu? Tong uitsteken

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:02

met je vaders scheerapparaat ???? Verward Mijn vriend wordt al gek als ik mijn benen met zijn scheerapparaat scheer laat staan me paard. Dan weet ik zeker dat ik weer vrijgezel ben Haha! Lijkt mij dat deze scheeraparaten hier niet zo geschikt voor zijn.
Ben wel benieuwd naar de foto's !!

willem45
Berichten: 40
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:16

Wat is volgens jullie een goed scheerapparaat en waar kun je ze huren?