Jordy is verkocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Jordy is verkocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 14:28

vanaf vandaag is Jordy niet meer van mij.Hij is verkocht aan Alice (supertje) hij werd vandaag gekeurd en alice heeft er ook nog op buiten gereden.
Zelf ben ik aan de ene kant blij dat hij verkocht is en aan de andere kant niet,want ik ga hem toch wel heel erg missen.
Gelukkig gaat hij naar iemand waarvan ik weet dat ze goed voor hem zal zorgen.Ik mag hem altijd nog komen bezoeken en ze zou me op de hoogte houden over hoe het met hem gaat.
daar ben ik heel blij mee.
Alice,ik wil je veel succes wensen met Jordy ik hoop dat het gaat klikken tussen jullie.
simone

Lovers Jordy,ik zal je nooit vergeten en ik zal altijd van je blijven houden! Lovers

Jij bent m'n beste vriend, m'n maatje ,m'n schat
Jij bent het beste wat ik ooit heb gehad
Jij maakte mij gelukkig,Jij maakte ,mij weer blij
Jij....Jij hoorde bij mij....
Lieve Jordy je weet dat ik heel veel van je hou
Maar dit is het beste voor jouw.
Liefs, Simone

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:32

moeilijk maar wle t beste voor jullie allebei
ga je nu meteen opzoek naar een ander paardje of wacht ej er nog ff mee?
alice veel succes met jordy.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 14:32

He dat is ook snel gegaan! Wel leuk dat een bokker je paardje heeft
gekocht!
Tuurlijk zal je hem missen dat is logisch
Ga je nu op zoek naar een ander paardje dat beter bij je past?

Ik wens Supertje heel veel geluk met haar nieuwe paardje

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 14:36

ik ga na de kerstvakantie opzoek naar een nieuw paardje.en ik neem ook iemand mee dit keer als ik ergens ga kijken,iemand die er verstand van heeft.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:00

Gefeliciteerd met de verkoop van Jordy. Het lijkt me heel fijn dat je hem aan iemand hebt kunnen verkopen waar je vertrouwen in hebt. Als jij straks een ander fijn paardje heeft en het gaat goed tussen Jordy en Alice weet je dat je de goede beslissing genomen hebt.

Ga je nu op zoek naar een andere Tinker of ben je open-minded wat ras betreft?

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:49

Hee Simone je was me voor Knipoog

Ik beloof je dat ik heel goed voor Jordy zal zorgen, en je weet dat je hem altijd op mag komen zoeken he? Ook zal ik je zeker op de hoogte houden hoe het met hem gaat .
En je hebt nog even om aan het idee te wennen, misschien dat dat ook helpt?

Ik ben er wel heel blij mee, ik vind hem helemaal geweldig Lovers

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 15:52

Wat fijn dat Jordy naar een bokker gaat! Zo kan je nog lekker op de hoogte gehouden worden van hoe het met hem gaat Lachen

Ik wens Supertje veel plezier met Jordy, en ik hoop dat mens-Jordy een leuk nieuw paard gaat vinden waar ze het beter mee kan vinden Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 17:04

Gefeliciteerd Alice Lachen
En Jordy, je vindt wel een ander superleuk paardje! Succes!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 17:10

Wat leuk!Gefeliciteerd met de verkoop Simone, en gefeliciteerd met je nieuwe paardje Alice Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 17:13

Supertje schreef:
Hee Simone je was me voor Knipoog

Ik beloof je dat ik heel goed voor Jordy zal zorgen, en je weet dat je hem altijd op mag komen zoeken he? Ook zal ik je zeker op de hoogte houden hoe het met hem gaat .
En je hebt nog even om aan het idee te wennen, misschien dat dat ook helpt?

Ik ben er wel heel blij mee, ik vind hem helemaal geweldig Lovers


dankje! ik ben blij dat je zo blij met hem bent.ik kan idd nog even ana het idee wennen.en ik zal hem voordat ik op vakantie ga zeker nog even verwennen en goed afscheid van hem nemen hoe moeilijk dat ook is.en ik heb zeker vertrouwen erin dat jij goed voor hem zal zorgen.
verder iedereen bedankt voor de reactie's!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:03

GEFELICITEERD SIMONE!!!!! gewoon de beste oplossing voor jou en jordy. als je nog interesse hebt hoor ik het wel. gr linda

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 20:31

fijn dat je weet dat Jordy in goede handen komt, maar zal toch denk ik wel moeilijk voor je worden, maar ik weet 100% zeker dat je een super fantastisch paardje terug krijgt.
Supertje gefeliciteerd met Jordy.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 22:00

marleentjevb schreef:
fijn dat je weet dat Jordy in goede handen komt, maar zal toch denk ik wel moeilijk voor je worden, maar ik weet 100% zeker dat je een super fantastisch paardje terug krijgt.
Supertje gefeliciteerd met Jordy.


ik heb het er nu al heel erg moeilijk mee Verdrietig maar iedereen zegt tegen me dat het de juiste beslissing is,iemand zei ook tegen mij dat ze het zo knap vondt dat ik zo eerlijk was tegen over jordy.ik hoop dat ik echt een leuk paardje vindt! maar dat gaat vast wel goed komen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:03

Goed zo Jordy, en ik ben blij dat je zo snel een koper voor hem hebt kunnen vinden. En het is zeker een hele eerlijke maar daarom niet minder moeilijke beslissing geweest. Petje af....
Ga je weer voor een tinker? Blijft je usernaam dezelfde?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:22

Dus de knoop is doorgehakt. Beide gefeliciteerd ook al heeft het voor Jordy een bijsmaakje. Wat heerlijk voor je moet zijn, is dat je straks nog zo dichtbij Jordy staat, door het contact met Supertje.

Ik wens voor jou dat dit net zo goed en wederzijds is als tussen mij en renate van Gammon.

Dus we zien jou ook op Tinkerwereld, Supertje? Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 22:28

Cassidy schreef:
Goed zo Jordy, en ik ben blij dat je zo snel een koper voor hem hebt kunnen vinden. En het is zeker een hele eerlijke maar daarom niet minder moeilijke beslissing geweest. Petje af....
Ga je weer voor een tinker? Blijft je usernaam dezelfde?


bednakt voor de reactie's m'n username blijft denk ik wel het zelfde iedereen kent me hier als jordy dus waarvoor niet.Ik koop hierna niet meer een tinker.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:31

Beide gefeliciteerd! Ik ben blij dat je zo snel voor Jordy een goed plekje hebt kunnen vinden. En ik hoop dat Supertje heel veel plezier met hem zal hebben en dat jij natuurlijk een leuk nieuw paardje gaat vinden. Veel succes met je zoektocht en ik vind het idd heel knap dat je zo eerlijk tegenover Jordy bent geweest!

linielin

Berichten: 858
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 22:43

succes met het vinden naar een ander leuk paardje

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 12:10

bedankt!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 13:18

jeetje tis wel snel hoor, maar het is wel beter voor jullie denk ik. tis logisch dat je verdrietig bent maar je weet dat ie het goed krijgt en geloof me dat is het beste wat je kan hebben voor jou en jordy.
ik vind het heel knap ik kon het niet met sy
succes groetjes thirza

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 13:22

Thirza schreef:
jeetje tis wel snel hoor, maar het is wel beter voor jullie denk ik. tis logisch dat je verdrietig bent maar je weet dat ie het goed krijgt en geloof me dat is het beste wat je kan hebben voor jou en jordy.
ik vind het heel knap ik kon het niet met sy
succes groetjes thirza


het is idd wel snel maar dat is ook beter.Ik had ook bijna geroepen NEE maar dat was toch niet slim geweest.ik ben aan de ene kant ook wel blij dat hij verkocht is.als het gaat klikken tussen alice en jordy dan krijgt jordy ook overla weer plezier in.
En als ik hem kom opzoeken en ik zie dat hij er gelukkig uit ziet dan weet ik zeker dat ik het helemaal niet erg meer vindt.want dat jordy gelukkig wordt is voor mij het belangrijkste!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 17:55

Lijkt me erg moeilijk nou je paardjes verkocht is, maar waarshijnlijk het beste voor jullie beide.
Heel veel succes met de zoektocht naar een ander paardje!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:12

SUPERTJE, gefeliciteerd! Onwijs gaaf voor je! Het lijkt me echt een gaaf beest, als ik die foto's zie... Succes!!! Voor alle twee! Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-02 18:15

Fijn dat Jordy goed terecht komt. En geweldig dat jullie contact kunnen houden.
Heel veel succes met het zoeken naar een paard dat bij je past.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-02 18:20

bedankt voor de reactie's Mazzel-meid het is zeker moeilijk voor me.en linda250 ik ben ook heel blij dat we contact houden.dan weet ik toch hoe het met hem gaat enz...