El'Niño

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 18:11

Een paar weken geleden heeft Claudia (die haar paard El'Niño bij Rex heeft staan) een ongeluk gehad met haar brommer. Het regende heel hard, ze viel en kreeg haar brommer op haar knie. Het deed regelmatig pijn en ze was naar de dokter geweest. Ze mocht geloof ik niet rijden. Daarom heb ik een paar keer op Niño mogen rijden.

Vandaag ging Claudia naar de orthopeed. Ik weet niet wat ze precies heeft, maar ze moet nu in ieder geval een ding om haar been dat haar knieschijf goed zet (dat doet nu al pijn) en ze mag 6 weken niet rijden!!!

Ze belde net op om het te vertellen en ze vroeg of ik 'm wil rijden. Dat wil ik wel hoor! Zij longeert hem dan ook nog af en toe en ze helpt me met het rijden.

Ff een beetje over El'Niño (en dan nog iets erachter). Niño is een 6 jarige lichtbruine ruin.
Ik vind dat hij heel lekker rijdt. Hij heeft fijne gangen en is braaf (is ook wel anders geweest). Hij is geloof ik 1.68m. In de omgang is hij ook lief, alleen hapt hij af en toe.

Ik vind het echt kei sneu voor haar dat ze zo'n tijd niet mag rijden. Ze zei zelf al dat het de grootste straf is die ze kan krijgen.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 18:15

Dat is sjit!!
Ik kan geloof ik ook niet zonder rijden.Ik vind het al erg als we op vakantie gaan.

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 20:46

Dan baal je zeg! Voor jou natuurlijk een geluk bij een ongeluk. Maar met zo'n been kun je natuurlijk geen kant uit.
Ikzelf had vorig jaar mijn duim gebroken: hele hand in het gips...ik was de volgende dag alweer aan het rijden en heb er zelfs wedstrijden mee gereden. Kan niet zeggen dat het fijn ging, maar beter dan niet rijden Knipoog
Mijn vriendin heeft al 2x haar enkelbanden gescheurd en rijdt dan dus ook door. 1 dag is het uit te houden en dan MOET je gewoon.
Opvallend: soms heb je weleens geen zin om te rijden, maar juist als het echt niet kan wil je zooooooo graag Party!! !
banketstaaf hoor, voor je vriendin, ik denk dat die echt aan die 6 weken vastzit!

Groetjes Suzanne

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 20:59

Zij kon het ook al niet laten om te rijden, de laatste weken mocht ze het eigenlijk ook al niet, maar ze deed het toch. Maar ja, nu moet ze wel, met dat ding om d'r been.
Mijn nichtje is bijna 2,5 jaar door een paard gemept. Zij was op een manege aan het rijden. Er kwam iemand langs, zijn paard wou haar paard meppen, maar mepte tegen haar knie aan. Knieschijf gebroken. Pinnen erin. Was niet goed. Pinnen eruit. Nu is 't nog steeds niet goed. In september kan ze pas naar de orthopeed en dan wordt ze waarschijnlijk weer geopereerd. Lijkt me echt erg. Kan ze iets van 3 jaar nie echt sporten zonder pijn. Moet er niet aandenken Scheve mond\