Ik heb een paard gekregen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik heb een paard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 13:26

Ik heb een paard van iemand gekregen. Ik heb 'm alleen nog maar op de foto gezien, maar zou 'm zometeen irl komen bewonderen. Paard is gekeurd en hij zou ondergebracht zijn bij Huisman (stal waar Naz, Minkieboy, Joyce b en Stacy S ook staan). Het gaat om een vosbonte hengst van 2,3 jaar oud, met een stokmaat van ca. 1,61 m. Ik heb de hele nacht en ochtend liggen berekenen hoe het voor mij mogelijk zou zijn om dit paard te kunnen houden. Auto zou de deur uit moeten en ook mijn telefoon zou ik op moeten zeggen, maar.. uiteindelijk ben ik er helemaal uit gekomen! Party!! En ja hoor.. het gaat lukken!

Dus Naz, Minkieboy, Joyce b en Stacy S, als jullie daar een mooie bonte hengst hebben staan... schroom dan niet om mij te bellen. Dan ga ik mijzelf nog een keertje knijpen.

Verdrietig Ondanks het feit dat ik tussendoor een aantal malen goed wakker ben geweest, heb ik dus de hele nacht en ochtend twee dromen gehad waarvan er eentje (de bovenstaande) telkens weer terug kwamen. Verdrietig

In de eerste (die was van korte duur) kwam een kangaroe voor. Deze was dakloos/verwaarloosd en heb ik ter adoptie opgenomen. Overigens had ik wel een groter huis als die ik nu heb. En ja hoor... die vernielde de o zo kwetsbare bank. Frusty (ik denk dat die daarom zo kort geduurd heeft Haha! )

De tweede daarentegen heeft veel langer geduurt (zie bovenstaand). Tussentijds ben ik meerdere malen wakker en mijn bed uit geweest, maar zodra ik weer in bed ging liggen droomde ik gewoon verder. Die was zo realistisch en voelde zo echt... Verward Ik weet dat ik natuurlijk het liefst een eigen paard zou hebben , maar dit slaat werkelijk alles!

Daarom nogmaals... Naz, Minkieboy, Joyce b en Stacy S, als jullie daar een mooie bonte hengst hebben staan... schroom dan niet om mij te bellen. Dan ga ik mijzelf nog een keertje knijpen.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 13:48

Cassidy schreef:
Krijg de indruk dat Honeybee heel realistisch droomt...


Helaas wel.. Verdrietig Behalve als dat paard daar echt staat.. dan ga ik toch zeker eens na of het wel een droom was...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 15:42

Mijn voorkeur gaat uit naar een paard. Een paard waar ik op een leuke manier (iig t/m M niveau) dressuurwedstrijden mee zou kunnen rijden, maar waar ik ook eens een lekkere buitenrit mee zou kunnen maken. Een echte springer hoeft het voor mij niet te zijn, alhoewel eens een parcoursje ook nog wel leuk is, maar zelf ben ik niet zo springend aangelegd. Haha! Maar goed, dit alles zou ik ook kunnen met een E-pony (zoals Sjakila bijvoorbeeld Haha! ), al zie ik de wedstrijden dan wat minder zitten nu ik al wat ouder aan het worden ben, vandaar mijn voorkeur voor een paard. (een betrouwbaardere en vervoerbare Propala bijvoorbeeld Kwijl )

Maar in eerste instantie zou ik ook héél blij zijn met een IJsco. Jammer dat dat niet door is gegaan.


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 19:10

Tja, dromen mag altijd.. maar vond deze toch wel héél realistisch. Verdrietig
Maar doordat ik dus echt uitgebreid heb zitten rekenen.. is het onderhouden van een paard wel te doen (incl. evt. risico's), maar... dan nog aanschaffen..

Misschien volgend jaar toch maar een IJsco halen? Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 00:10

Naz schreef:
laat staan als je een keer onverwachte kosten hebt.


Ooooh.. die heb ik er bij in gecalculeerd hoor! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GekOpFjorden, Mieke, Miiej en 43 bezoekers