Misty is gek 8)7

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Misty is gek 8)7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 18:30

haha zoals je de titel ziet: misty is gek

Ik ging vandaag in de stervende kou naar misty (pony van 27). Ze staat nu in een lekkerdere stal als eerst. Ze stond eerst in zo'n 'goedkope in elkaar zet stal' om het maar zo te zeggen. In ieder geval is zo n stal heel koud.

Nou eenmaal aangekomen op de manege waren mijn vriendin en ik bevroren (aangezien een kwartier op de scooter rijden in dit weer heeeeeel koud is haha *LOL* ). We waren dus ffies bij Misty wezen kijken. Ze stond helemaal te hinneken Lovers . Nou ff wat lekkers gegeven en even een kopje warme chocomel met slagroom genomen.

Wij weer naar Misty, even snel een borsteltje er over heen en naar de paddock...

Ik had Misty lekker losjes aan een halstertouw (meestal heeft ze absoluut geen haast) en begint ze ineens te draven en te huppelen Scheve mond OK haha rustig maar Misty...

Ik de paddock in en het halster afgedaan toen begon ze me toch hard te rennen, ik denk die is helemaal . En het leuke is normaal stopt ze wel na 3 rondjes.....haha nou ze bleef maar gaan...En hinneken !!! Niet normaal. Ik dacht nog zal ik een fototoestel meenemen (was ik natuurlijk weer vergeten Frusty )

Volgende keer gaat me vader mee met de videocamera en het fototoestel, dus dan komen de foto's Haha! en als ik weet hoe ook een stukje film.

Sorry voor dit verhaal, maar ik ben helemaal blij, 27 jaar en dan zo gek rond rennen. Dat is lang geleden dat ze zo lekker heeft gerend.
Eigenlijk sinds vorig jaar heeft ze niet meer zo gedaan. En ook omdat Nikkie is overleden in Juni was ze nooit meer zo vrolijk en huppelig....

*zucht* ben blij dat ze weer een beetje gek doet Haha! Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:34

Haha, maffe Misty!
Leuk joh! Echt jammer dat ik het niet gezien heb, ik wou nog komen, maar we stonden in de file op de terugweg dus ik haalde het niet Boos!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 18:40

Volgens mij geld hier de zin:

Zo baas zo paard Haha!