moeder van Mister Blue gezien!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

moeder van Mister Blue gezien!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-02 18:12

heb vandaag de moeder van Mister Blue gezien, voor degene die hem niet kennen, dat is die goedgeheurde schimmelhengst die super kan springen, en die 2 jaar geleden op 10-jarige leeftijd naar Amerika is verkocht.

acarla is een helemaal witte schimmel, heel klein(denk geen 1.60) en een leuk hoofdje maar is vrij chagie, maar dat kan ook zijn omdat ik daar op stal ging voeren.

heb verder Romana nog gezien, en Whitney(heeft met bert romp internationaal gepresteerd)

ben dus op de fokstal geweest van Stal Burg, want George Burg zelf is naar de JIM en normaal geeft hij daar alle fokmerries, en alle veulens en jaarlingen eten en veegt ie de stal(zo gaaf als zo'n mensen gewoon normaal blijven!!)maar nu 'moest' ik dat dus doen samen met nog een meisje wat er werkt, maar dat vond ik dus helemaal niet erg!dat begrijp je!! Haha!


AcarlaAfbeelding

en Mr Blue is verkocht naar de USA en de stal die hem heeft gekocht, daar zou een meisje hem gaan rijden en nu uitbrengen enz, maar ze heeft te veel verkeerd achter de computer gezeten, heeft daardoor haar nekwervel zo ernstig beschadigd dat het bijna zeker is dat ze nooit meer paard kan rijden! niet op een beetje behoorlijk niveau in elk geval!

dus bokkers: pas op dat je niet scheef achter je comp gaat zitten, want dat kan dus heel verkeerd aflopen!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axel_Valerie, Facebook, kascar en 104 bezoekers

cron