Koud ritje in de Haarlerberg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 20:55

Zooo... Ka is weer thuis en Ret staat ook weer in z'n eigen warme stalletje. Onder twee dekens, aan de temperaturen op Teletekst 704 is wel te zien dat z'n nieuwe onderdeken net op tijd binnen was. Djiez, wat was het koud en guur op die Haarlerberg vanmiddag! We deden nog wel een poging om ons warm te draven, maar de wind kwam uit een venijnige hoek en de paarden werden er ook niet vrolijker van, die draaiden hun konten richting wind en dachten: doe mij maar een warm stalletje... Gelukkig werd het droog toen we alweer halverwege de terugweg waren, en toen zijn we nog even een zandpad op gegaan tussen de weilanden door. Beetje foute keus, want ook daar waaide het goed door en met een natte rijbroek en handschoenen aan was dat niet echt fijn... Maar alles bij elkaar hebben we toch nog een leuke middag gehad, zoals gezegd lekker bijgekletst! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 22:09

Het heerschap zag een zak hooi hangen en je weet het: voor hooi doet-ie alles. Haha!

Maar idd geen centje pijn, hij was geloof ik wel blij met z'n nieuwe rolhok.

En als ik het goed heb onthouden, reed Lotje trouwens met een VZH-zadel... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, Kirrr en 124 bezoekers