foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

foto's van flame van vandaag, ben geweest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 15:05

ik weet het dat jullie me een prutsmuts vinden en daarom mijn topic hebben weggehaald nij VMR
maar ik wil ff mn verhaal kwijt..
ik kreeg een brief van de mensen waar flame staat..
er stond ik dat ze een vervelende mededeling hebben..
flame is achter een touw blijven hangen bij dr kootholte, haar pezen zijn heel erg beschadigt
ik lees de brief net en zit nog te shaken
maar ze hebbben flame in een plas met bloed gevonden, ze kwamen aan en dachten dat flame dood was..
zo snel mogelijk kwam de dierenarts en die zei dat ze nog leefte
haar voet lag et half af Huilen
het mag niet gehecht worden omdat het een beweeglijk deel is.
nu staat ze met verband om en ze heeft medicijnen voor de pijn.
ze hebben 2 dagen op stal geslapen, ze loopt goed, maar ze weten waarschijnlijk niet of het allemaal goed komt.
ze staat wel op haar voet, dinsdag komt de dierenarts weer en dan wten ze meer..


ik hoop dat het goed komt, hoe denken jullie erover?
Laatst bijgewerkt door Naomi op 15-12-02 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:13

ik snap het verhaal allemaal niet meer echt.
is flame nou van jouw en heb je haar bij die mensen gezet?
of is flame nou verkocht en is ze nou van die andere mensen?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 15:16

het hele verhaal stond in een andree topic, ze hebben het weggehaald omdat ze vonden dat ik aandacht trok..
maar de vraag is of flame van mij is of van mn ex..
maar ik zeg dat ze van mij is en heb haar ergens anders gestald, ver weg...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:20

ja klopt dat had ik nog gelezen.
maar ik dacht eerst dat je haar via de rechtzaak gewonnen had en je zei dat de politie zei dat flama van jouw was.
heb je je ex dan nou niet meer achter je aan dat hij flame zoekt?
maar als flame er echt zo slecht aan toe is zou ik als ik jouw was er toch echt naar toe gaan.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 15:22

neeh er is nog geen rechtzaak geweest en ik ga er zo snel mogelijk heen..
ik ga ze zo opbelllen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:26

Raar dat ze je een briefje sturen, als jij eigenaar ben moeten ze je toch bellen dan kun je er meteen heen toch?Tenminste zo zou ik het graag zien maar ik ken jouw situatie niet.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:30

oke,maar zit je vriend dan niet achter je aan dat hij flame terug wilt?
maar goed dan veel sterkte hiermee en wens flame maar beterschap,ik hoop voor je dat ze weer gezond word.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 15:39

jah hij wil flame terug en verkopen...
ok ik heb die mensen gebeld, ze konden kiezen of flame laten inslapen of haar te redden..
ze hebben haar laten leven, zonder mij toestemming te vragen..
ik heb krijg een rekening das niet normaal, ik had zelf gekozen om haar een spuitje te geven, ze heeft teveel pijn..

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 15:48

zoals je schreef kon ze gered worden.
als je paard veel voor je betekend dan maar even door de zuure appel heen bijten het het betaalen,dan flame maar laten in slapen terwijl ze het nog kan redden.
en als je het niet kunt betalen hoezo geef je flame dan niet aan die mensen (tenzij die haar willen kopen) en dan zoek je haar toch nog vaker op.
want het zou ook niet eerlijk zijn omdat je het niet kunt betalen haar maar laten inslapen terwijlze het nog kan redden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:46

Wat raar dat diemesnen jou een brief sturen dat het zo slecht met Flame gaat. Zoals ik heb begrepen kun jij er op dit moment niets aan doen. Ik snap ook niet waarom ze je dit verhaal vertellen.
In ieder geval veel beterschap voor Flame.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:09

Ik denk dat als ik dat topic goed gevolgd heb dat die mensen waarschijnlijk geen telefoon hebben(ze waren nogal arm als ik het goed begrepen heb Verward )
Ik hoop voor Flame dat het allemaal weer goed komt sterkte naomie!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:10

sterkte....

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:03

chantal21 schreef:
Ik denk dat als ik dat topic goed gevolgd heb dat die mensen waarschijnlijk geen telefoon hebben(ze waren nogal arm als ik het goed begrepen heb Verward )
Ik hoop voor Flame dat het allemaal weer goed komt sterkte naomie!


Als ze geen telefoon hebben hoe kon Naomi ze dan bellen Verward . Ik vind het maar een raar verhaal zoals het hier staat, maar goed wie ben ik Haha! . Sterkte met Flame.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:17

Wie zegt dat de mensen noiet liegen en dan flame willen houden voor zichzelf ?Heb je flame al gezien dan ?En als flame nog kans maakt zou ik het banketstaaf vindendat je hem laat isnlapen omdat je geen geld hebt dan kan je hem beter weggeven aan die mensen of aan iemand die dit wel kan betalen en er hoop in heeft.Misschien is het wel opgezet spel met je ex ???

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:25

Wat een rottigheid allemaal.
Heb je haar trouwens niet laten verzekeren??
Nu zie je maar weer dat je toch vaak beter een verzekering af kan sluiten.

Voor de bokkers hier word het verhaal wel heel erg moeilijk te begrijpen langzamerhand.

Moet je je EX vriend ook niet op de hoogte houden over FLAME.
Ik weet dat het moeilijk is maar hij heeft toch ook recht om te weten hoe het met FLAME gaat.

Ik zal maar heel goed nadenken wat je wilt en vraag aan de dierenarts of alles weer goed kan komen.

Een been van een paard is gewoon een heel gevoelig onderdeel.
Je moet wel weten of het goed kan komen en het paardje niet laten lijden als het been niet goed genezen kan.
Vraag om duidelijkheid van de dierenarts en vraag ook wat de kosten ongeveer worden!!
Dan weet je ook waar je aan toe bent.

Veel sterkte!!

Groetjes: Corina

P.S : of de mensen wel of geen telefoon hebben vind ik ophet moment niet echt belangrijk.
Het gaat hier om FLAME' s verwonding!!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:16

Jeetje, dat is schrikken! Sterkte!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:35

Wat is dit schrikken voor jou, superveel sterkte gewenst in de strijd om Flame. En ik hoop voor je dat je die gaat winnen en ook dat het weer helemaal goed gaat komen met Flame al is dat nog onzeker? .

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:32

Vreemd verhaal hoor. Ik krijg het gevoel dat het paard van Naomi's ex is en zij zich er mee wil bemoeien. Als het mijn paard was zou ik er geen woorden over vuil maken maar het gelijk laten helpen door de d.a. en geen zielige verhalen schrijven. Met de d.a. kun je vast wel een betalingsregeling treffen als je geen geld hebt.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:48

Lips are sealed Gaaaap Gaaaap Sorry maar ik heb er niet meer woorden voor.Je kan leuk aandacht trekken zeg! Frusty Lips are sealed Lips are sealed
Morgen krijgen we weer een topic dat je de rechtzaak gewonnen hebt?
Nee sorry ,maar ik geloof dit dus NIET meer... helaas voor jou,maar je plaatst mij even te veel... Scheve mond

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:58

Was wel een mooie oplossing geweest. Paard wat niet bestaat is weg, geen rechtzaak meer, geen gezeur met je vriend etc. Alleen geen aandacht meer he, en daar ging het nou net om.
Tssssk, zielig hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 22:04

Nu krijg ik toch echt het idee dat er hier iets niet klopt. Het gaat op een klucht lijken.

Redelijkerwijs zou ik denken dat Flame nu op een kliniek staat. Maar ja.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 23:13

[quote="Soxje"]Vreemd verhaal hoor. Ik krijg het gevoel dat het paard van Naomi's ex is en zij zich er mee wil bemoeien. Als het mijn paard was zou ik er geen woorden over vuil maken maar het gelijk laten helpen door de d.a. en geen zielige verhalen schrijven. Met de d.a. kun je vast wel een betalingsregeling treffen als je geen geld hebt.[/quoik zeg dat ze van mij is en hij van hem..
en flame is in goede handen, de dierenarts is weer geweest en t gaat als beter met de diepe wonden..
ik bemoei me met flame ja, ik deed haar elke dag en mn ex liet haar rustig 2 weken in een stal staan..
ik ging er elke dag heen, fietste elke dag een uur en een kwartier naar haar toe..
hij geeft echt niet om flame dnek ik, anders had ie wel goed voor haar gezorgd..
flame is ook gelijk geholpen door de d.a. maar die zei dat het beter was om haar in te slapen, want ik kan er waarschijnlijk nooit op rijden..
ze was bijna doodgebloed!!
ze dachten al dat ze dood was, maar ze bewoog alleen met haar ogen..
maar het gaat nu iig een stuk beter

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 23:14

Billy schreef:
Was wel een mooie oplossing geweest. Paard wat niet bestaat is weg, geen rechtzaak meer, geen gezeur met je vriend etc. Alleen geen aandacht meer he, en daar ging het nou net om.
Tssssk, zielig hoor.


o dus je denkt dat flame niet bestaat?
hoe kan ik het bewijzen..
ik zal morgen wel dr papieren scannen..

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 23:20

maar bille en obelix, waarom reageren jullie nog?
geloof het of niet..
geloof je het niet, laat dan geen reacties meer achter waar ik niks aan
heb..
en dit verhaal gaat er niet om om aandacht te vertellen, ik vertel gewoon wat er is gebeurd met flame vorige week
ik verwacht deze dingen ook niet en ga niet vertellen dat het mijn schuld is dat ze bijna dood was..

ow ja en die mensen hebben idd geen telefoon alleen een mobiel hebben ze..
maar ze hebben een besluit genomen zonder toestemming te vragen, het kon niet anders, ben blij dat ze t zo hebben gedaan..
maar ik was gewoon geschrokken toen ik een brief kreeg..

ow jah en voor obelix en billy, moet ik dat ook nog bewijzen door m te scannen of denken jullie dan dat ik hem zelf geschreven heb..
ik kan heel dit verhaal ook zelf moeilijk geloven hoor, dat het allemaal zo raar is, jullie zijn niet de enige hoor en ik doe gewoon wat mn advocaat zegt, meer niet..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:38

Naomi... je doet te hard je best om jezelf geloofwaardig te maken....
als de mensen je niet geloven... laat ze dan... ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog steeds twijfel.. maar ik geef je nog steeds het voordeel van de twijfel....