mijn manege heeft 5sterren!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

mijn manege heeft 5sterren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 18:42

ik kreeg vandaag een een of ander boekje: hippos nogwat, en daar stond in dat mijn manege 5sterren heeft! Tong uitsteken Wis ik nog helemaal niet!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:50

Gefeliciteerd Knipoog
Ik heb lekker 2 van die boekjes, 1 van de FNRS en 1 van KNHS (staat erop dan, van aangeboden door..) best wel vreemd Haha!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 19:07

ha de mijne heeft er 4! nou ja lekker boeiend, als het een leuke en goeie manege is waar ze de paarden goed verzorgen vindt ik alles best!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 19:30

Hippos nogwat van de KNHS?
Heb ik vandaag ook binnen gekregen! Haha! Wat ik eraan heb weet ik niet. Maargoed soms is t misschien wel handig.
Heb niet echt gekeken wat t was maar leek wel een beetje op een soort telefoonboek o.i.d.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 19:33

Nathalie schreef:
Hippos nogwat van de KNHS?
Heb ik vandaag ook binnen gekregen! Haha! Wat ik eraan heb weet ik niet. Maargoed soms is t misschien wel handig.
Heb niet echt gekeken wat t was maar leek wel een beetje op een soort telefoonboek o.i.d.


id het eigenlijk ook he Knipoog Ik geloof dat wij 6 van die dingen hebben ofzo Haha!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 21:21

Waarvoor krijg je die binnen van als je ergens lid van bent ofzo ?
maar even on-topic
Well leuk hoor dat die manege dan 5sterren heeft

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:03

Laatst hoorde ik op Bokt een verhaal van een manege van 5 sterren waar de honden geen brood van lusten. IMO zegt het aantal sterren niet echt iets van een manege.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 10:24

XoNo schreef:
Laatst hoorde ik op Bokt een verhaal van een manege van 5 sterren waar de honden geen brood van lusten. IMO zegt het aantal sterren niet echt iets van een manege.


das wel waar, mijn manege is wel goed hoor, ik had alleen niet verwacht dat ze 5 sterren zouden krijgen. ik vind persoonlijk dat het wel wat minder had gekund. ik vind em namelijk niet 5 sterren waard.

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:29

Ik ken dat boekje ook niet, krijg het ook niet . Hoe kom je er aan? is het gratis (ja toch)?

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 10:33

t is wel gratis, ik heb em geloof ik via me ruiterbewijs gekregen

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:53

????????????
Ik heb ook m'n ruiterbewijs, ben lid van de knhs, dus dna zou ik dat ding ook moeten hebben, maar ik heb em niet.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 10:56

wat vreemd, anders zou ik het ook niet weten hoor.t zou kunnne via mijn manege, zal wel een paar vrienden van mij vragen of die em ook hebben

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:07

Nou echt niet alle 5sterren manege's zijn zo geweldig hoor! Ik ken een ongelofelijke k*t manege met 5 sterren! Je word mee de grond in geboord als je iets fout doet, je word afgezet als je er een paard koopt, nou nee dankje maar als ik die sterren uit zou moeten delen zou ik die manege er geen 1 geven!
dus die dingen zeggen echt niks goeds over een manege

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:10

Tsja, mijn oude manege was vier sterren, vond nou niet dat ze daar erg goed waren voor de paarden, of dat de lessen byzonder goed waren (ten minste hing heel sterk af van wie je les had...)

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:25

Hoeveel sterren een manege heeft hangt ook van de voorzieningen af die een manege heeft!
Mijn manege heeft 4 sterren en wat mij betreft eerlijk is eerlijk ook verdiend! Gediplomeerde instructie, binnenbak, buitenbak, netjes onderhouden en dan nog wel het belangrijkste: goede verzorging en oog voor de paarden!
Dr_jacksel, de manege waar jij het over hebt ken ik wel (heb er ook lang gereden) en vond ik ook geen 4 sterren waard, is nu ook terug naar 3 sterren.
Dus idd, aantal sterren zegt lang niet altijd wat!

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 21:53

weten jullie hoeveel sterrren "manege de eenhoorn"in oosterblokker heeft?
We zijn wel benieuwd!Onze ouwe manege!

Staan er ook manege's in waar je alleen met eigen paarden kunt lessen?
OWF bijvoorbeeld (daar rij ik nu) in venhuizen of hem!
K wil het heel graag weten!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:03

ja goed toch !!!:D , ik rij moementeel ergens dat niet echt een manege is dus zal wel 0 sterren hebben hihihih Lachen:D , maar is daar wel veel gezelliger en das wat telt hé !

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 01:14

Citaat:
weten jullie hoeveel sterrren "manege de eenhoorn"in oosterblokker heeft?
We zijn wel benieuwd!Onze ouwe manege!


Deze manege heeft komend weekend feest omdat ze nu ook vijf sterren hebben. Ze hadden al heel lang vier sterren. Met twee goede binnenbakken, goede verzorging voor de paarden, goed les, een gezellige kantine, vind ik het wel verdiend. Ik weet dit, omdat ik er elke woensdag kom om les te geven aan de gehandicapten die daar rijden. Ik vind het nu een gezellige manege, toen ik er zo'n 12 jaar geleden kwam, had ik het idee dat er nogal wat "snobben" zaten, maar nu heb ik daar óf geen erg meer in, óf het is er echt veranderd. Nou, ik ga er elke week met plezier heen.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 15:06

Jet schreef:
Citaat:
weten jullie hoeveel sterrren "manege de eenhoorn"in oosterblokker heeft?
We zijn wel benieuwd!Onze ouwe manege!


Deze manege heeft komend weekend feest omdat ze nu ook vijf sterren hebben. Ze hadden al heel lang vier sterren. Met twee goede binnenbakken, goede verzorging voor de paarden, goed les, een gezellige kantine, vind ik het wel verdiend. Ik weet dit, omdat ik er elke woensdag kom om les te geven aan de gehandicapten die daar rijden. Ik vind het nu een gezellige manege, toen ik er zo'n 12 jaar geleden kwam, had ik het idee dat er nogal wat "snobben" zaten, maar nu heb ik daar óf geen erg meer in, óf het is er echt veranderd. Nou, ik ga er elke week met plezier heen.


wat leuk dat dat wel een echt leuke manege is!!

mijn manege (het fpc dus) zit momenteel in geldnood, dus ze zullen die 5sterren hard nodig hebben om hun imago een beetje mooi te houden!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:42

Ik vind een manege pas goed als de paarden goed verzorgd worden, op tijd naar de smid gaan, een DA krijgen als ze die nodig hebben, onder een net dekentje staan, in een schoon stalletje, en bereden worden met materiaal die goed past. De rest maakt mij weinig uit. Onze manege is ook niet de meest luxe, maar er wordt wel goed voor de paarden gezorgd.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:57

manege de eenhoorn heeft 5 sterren.....
das allemaal heel mooi maar ik vind niet dat ze dat verdienen.
De manege eigenaar vind dat maar 1x in de week de hele box mag uitgemest worden anders kost het te veel stro!
terwijl het er vaak hartstikke vies is!
maar het is er idd wel altijd heel gezellig!
en OWF staat die er ook in?

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 09:51

Citaat:
manege de eenhoorn heeft 5 sterren.....
das allemaal heel mooi maar ik vind niet dat ze dat verdienen.
De manege eigenaar vind dat maar 1x in de week de hele box mag uitgemest worden anders kost het te veel stro!
terwijl het er vaak hartstikke vies is!

Ik heb geen idee wanneer die uitmestdag dan is, maar als wij woensdags komen zijn de stallen echt wel schoon en staan ze dik in het stro. Verder gaan er op tijd dekken op, ze worden geschoren als ze te dik in het haar komen, de manegepony's en paarden dus, ze kunnen in een aparte stal ook op houtmot als ze last van stro hebben, dat kan ook niet overal. De dierenarts komt als het nodig is, kortom, mij lijkt er niets mis mee.