z

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 16:15

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Berichten: 23741
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 17:20

Ohh ik had juist het idee dat de paarden niet zo duur waren, ik zag laatst op internet(bij horses enz enz) beste afstammingen staan voor een redelijke prijs, zo rond de 10 of goedkoper.
Ik had trouwens gelijk gevraagd of de bandages afmochten, dat had een hoop tijd gescheeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:46

Tja lastig is dat altijd. Je reist het hele land door en in 9 van de 10 gevallen is het allemaal brandhout wat je tegenkomt Boos! .
Volgende keer nog beter doorvragen aan de tefeloon en nog achterdochtiger zijn, jammer dat het zo moet.
Ik sprak laatst nog met iemand over die idioot hoge bedragen Verward die worden gegeven voor goede paarden. De reden daarvan ligt in het feit dat er wel veel goede paarden zijn maar dat er op de weg naar de top veel sneuvelen aan blessures. De kunst is niet zo zeer om een goed jong paard te kopen maar om hem ook goed te houden Pling . Helaas had jij hier dus een uitvallertje Verdrietig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:49

jep mijn tante ook een 2de paard en ze is helemaal weg van zwart was echt d'r droompaard! haar eerste paard is heel donkerbruin flink doorvragen toen ze bij een paard ging kijken ja hij was echt zwart komen ze is het een doodgewone bruine die vent zo ja het gaat toch niet om kleur wel dus!!!!!
Op zich best sneu hebben ze een zwart veulen gekocht maar nu als jaarling wordt ie dus bruin om de neus niet dat ze 'm wegdoet hoor!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 23:59

O Janna, dit komt me toch zo bekend voor!!!

Ik heb dat in mijn paardenjacht precies hetzelfde meegemaakt. En als het om de hoek is dan geeft het nog niet zo, maar vaak moet je hele stukken ervoor rijden, t kost je nog een hoop benzine en dan blijkt het voor niets te zijn.

Dat is de reden dat ik uiteindelijk handelsstallen afgegaan ben. Je komt dan niet voor 1 paard maar kunt er gelijk wat meer zien en uitproberen.

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:27

Tip, vraag door de telefoon ook altijd of het paard gekeurd mag worden. Is mij nl. ook al eens overkomen, dat ik naar de andere kant van het land reed en daar een stuk van een ruin zag en vroeg of ik hem mocht laten keuren. Nee was het antwoord keuren duurt te lang en als ik hem deze week niet verkoop dan ruil ik hem in. De volgende dag had ie al gekeurd kunnen worden. Nou dan niet. Wji weer terug in de auto anderhalf uur. Balen natuurlijk, maar m'n verstand gebruikt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 07:38

Waar ik me de laatste tijd zo aan erger is het feit dat mensen in een advertentie geen prijs noemen
en als je dan opbelt en vraagt naar een richtprijs krijg je dat gelul van: 'Je moet hem eerst gezien hebben'

Nou dan ga ik dus al niet, hè!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 09:29

z