Altijd verhalen over slechte verzorgsters,maar..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Altijd verhalen over slechte verzorgsters,maar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 11:48

Altijd al die verhalen over slechte verzorgsters, ik word er een beetje gek van... Ik kan mezelf geen eigen paard veroorloven en heb nu al een aantal verzorgpaarden gehad.. Alle eigenaren tot nu toe waren echte trutten. Het ene paard bereed en verzorgde ik 3 dagen in de week en betaalde de volledige stallingskosten want dan kon zij daar leuke spulletjes van kopen.. Maar ik was gehecht aan het paard en liet over me heen lopen, later heb ik mezelf bedacht ik ben ik ermee gestopt. Zij kon dat echt niet begrijpen; " Het is zon goed leerpaard" ja maar niet voor dat geld denk ik dan. Lips are sealed
Toen werd ik gebeld door een meisje die wanhopig een verzorgster zocht.
Nou ik gekeken bij dat paard, lief beest, vroeger helemaal verpest en zo stijf als een hark wegens rugproblemen waar niet goed mee werd omgesprongen.. Toch besloten het te gaan doen. Voor 40 euro in de maand 2 dagen viel mee op zich, toen kreeg ik 3 brieven waar exact instond wat er wel en niet mocht hoe het gedaan moest worden etc etc. op een neerbuigende toon geschreven. Na een maand voelde ik me zo gebruikt.. ik dat beest poetsen uitmesten en goed los werken aan de longe zodat een ander er lekker mee kan rijden.. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Ik weet het gewoon niet meer... Een Verzorgster is toch geen gebruiksvoorwerp die voor je geld zorgt... Ik wil gewoon graag een leuk paardje met een leuke eigenaresse of eigenaar Schijnheilig waar ik ook dingen samen mee kan ondernemen enzo... Wie herkent hier nog meer iets in? Scheve mond

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie


essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 11:55

Ik ben echt wel bereid om alles te doen hoor, het gaat mij er gewoon ook om dat ik er ook wel eens iets voor terug wil krijgen een bedankje of weet ik veel wat.. maar ze vinden het alleen erg makkelijk als je er bent..
Ik ben gelukkig oud en wijs genoeg om te zien dat sommige dingen niet kloppen, maar wat nou als er een jong meisje komt, die laat zich gewoon gebruiken.. want ze is zo blij met dat paardje.. Ik vind dat zo'n naar idee....

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 12:14

Tja ik denk dat ik zoiets nooit zal vinden, aangezien er hier in de buurt maar weinig is.. Ergens hoop ik natuurljik van wel, maar ik zie het niet zitten. Ik raak er aan te wachten tot ik genoeg heb gespaard dat ik wel een eigen paard kan kopen. want met zulke eigenaren heb ik er geen zin in.

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 12:28

Tja als ik dit zo hoor vind ik het gewoon erg jammer dat ik de goede niet kan vinden... Ik wil zo graag, en ik wil er ook veel voor doen... Maar op een leuke manier.. niet op de manier zoals het eerder is gegaan..

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 14:09

Ik ben ook gerust bereid om een bepaald bedrag te betalen, daar zit ik helemaal niet mee... Maar de volledige stallingskosten voor 3 dagen in de week vond ik iets te heftig.. En ik begrijp ook zeker dat paardeneigenaren een bijdrage willen..
Bij de een was het ook zo dat ik de kast steeds opruimde terwijl het mijn spullen niet eens waren maar anders kon ik het zadel niet eens pakken zonder dat alle andere troep uit de kast viel.

En Russel, Ik heb al door dat ik aan de verkeerde kant van het land woon, jammergenoeg..

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 15:01

de goeie kant van nederland vind ik drenthe en zo en friesland, groningen dat soort provincies, ik hoor altijd dat mensen die daar wonen geen verzorgsters kunnen vinden.. Ik heb het omgekeerde probleem, ik kan geen leuk paardje vinden.... Boos!
Laatst bijgewerkt door essiedepessie op 06-12-02 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 17:00

Nee inderdaad, ik ben ook niet in staat een eigen paard te kopen, het kopen zou nog gaan, het onderhouden wordt moeilijker.

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie

essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 18:38

Wat beschreef ik dan xxappiexx??
Sorry voor de one-liner

Anything less than I love you is lying, Morris 2007-2010

www.facebook.com/fotosessie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers