Amigo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 20:33

ik rijd nu een paardje genaamd Amigo.
Hij is heel eigenwijs en elke keer als ik hem rijd of andere probeert hij je uit. vandaag dus ook, 20 minuten lang alleen maar steigeren en bokken.
echt niet normaal. hij is al nagekeken door de fysio. en alles past gewoon.
Na 20 minuten gaf hij het op en liep fantastisch af en toe denk ik weleens als je dat nou in het begin doet hebben we niet elkaar dat gevecht.
maar goed daarna liep hij super

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:11

Hey Renaat!

Tja, het is nu natuurlijk ook hartstikke koud. Zal zijn manier van warmlopen wel zijn. Tong uitsteken

Op welke dagen rij je? Dan kom ik eens naar je kijken!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:15

haha net Quentin, die moet eerst steigeren, dan moet ik hem ff 'corrigeren' om het netjes te zeggen, daarna loopt hij zo geweldig lekker!!

jammer alleen dat je eerst moet vechten, zo doe ik dat al ruim 3 jaar wordt je soms zoooo moe van!!!

zeker als t wat koud is buiten en je bent moe, dan heb je al minder zin om de kou in te moeten gaan, zeker als je al weet eerst te moeten vechten voor je normaal kan gaan rijden!!

soms zou ik wel een wat braver paard met wat minder uitstraling willen hebben, dan een irri knol die je eerst moet afslaan die daarna super loopt&uitstraling heeft, maar ja verkopen is geen optie voor mij!!