Wat vinden jullie het leukste aan jullie lieveling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Wat vinden jullie het leukste aan jullie lieveling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 23:42

Hoi

Wat maakt jullie lievelingspony (eigen, verzorg of manege, maakt niets uit!) nou zo bijzonder?

Het uiterlijk, braaf bij rijden? Iets bij poetsen? Waarom heb je juist deze pony gekozen als de beste pony?

Bij mij is het al een tijd geleden. Toen ik tien was reed ik op een niet al te mooie haflinger, hij reed niet zo fijn en niet veel wilden er op rijden. Maar het was echt mijn lieveling omdat ik er vanaf het begin dat ging rijden erop had gereden. Ik wilde ook nooit op een andere pony rijden, altijd op prins (was z'n naam)

Toen er iemand een keer op een andere dan Happy day ging, vroeg ik metteen of ik daarop mocht. Ik weet niet waarom, het was gewoon een gevoel. Ik heb er toen op gereden en ben er bij wijze van spreken nooit meer af gegaan. Helemaal verliefd op de gangen, en ook haar uiterlijk. Ze is al 6 jaar mijn lievelingspony nu, maar ik mag er niet meer op rijden (te lang) en rijd op een andere pony.

Hier een foto van Happy day:
Afbeelding

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:46

Het leukst? Dat het nog zo'n jongetje is, gewoon zijn uitstraling. Lachen

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:50

zijn eigenwijze maar toch zo lieve gedrag! Lovers

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:30

Ze is lekker naief en speels, maar het allerleukste aan Yen vind ik haar knuffelige karakter en uiterlijk! Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:56

Bij Camilla dat ze zon lief karakter heeft, en zon lieve uitstraling. Lovers
En bij Onyx.. Dat ie zon stoere uitstraling heeft en ook net doet of hij de koning is. Haha!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:09

Dat ie zo'n stoer uiterlijk heeft en tergelijkertijd zo vreselijk onschuldig en lief kan kijken. En omdat ie zo ontzettend lief en braaf is. Hij is in de 2 jaar dat ik hem nu heb nog nooit geschrokken, moet vaak voorop bij de weg oversteken enz. Gewoon mij aller grootste liefde.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 10:31

het "huhuhuh" als ik smorgens de stal binnenkom om te voeren, en dan die neus zo ver mogelijk door dat gat in de tralies bij de voerbak heen, opdat ze wellicht net even eerder de brokjes kan happen dan dat ze in de voerbak landen....

Heerlijk paard, ik ben opnieuw verliefd, iedere keer.....

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:20

alles eigenlijks.. zn eigenwijze karakter.. hoe hij me elke keer verbaast met hoe mak hij is.. hoe goed hij kan sjouwen Kwijl ... zn uiterlijk.. hoe hij rijd (heeeeeeeeerlijk!!!).. alles gewoon!

Ik krijg bij hem dus het gevoel dat hij gewoon respect voor mij heeft en waardeert wat ik allemaal voor hem doe.. En dat is ook het gevoel dat ik wil hebben Lachen

bibi
Berichten: 306
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:26

Dat hij zo aanhankelijk is en altijd blij is om me te zien!en hij kan zo ontzettend stoer zijn, maar eigenlijk is hij dat helemaal niet zo. Haha!

Rebel is altijd zo blij als hij me ziet dat hij er verlegen van wordt en draait dan met zijn koppie de lucht in en kijkt me dan heel stiekem aan van "ik zie jou wel" echt geweldig..

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:26

Dat hij jaloers is als ik een ander paard poets.
Dat hij mij nooit zal bijten, terwijl een ander wel een hap kan krijgen.
Dat hij nog zo'n lief knulletje is, wat veel aandacht nodig heeft.
Dat hij altijd blij opkijkt als ik binnenkom.
Dat hij me vertrouwd.

Ja, Hayyan is het echt voor mij Lovers Ook al word hij zeer binnekort verkocht.. Verdrietig

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:50

Zijn karakter!!!! Omschrijft eigenlijk alles...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:07

Banjer is zo lief voor mensen, terwijl ze in haar jeugd (nu is ze 6...) zoveel rottigheid heeft meegemaakt.... ze heeft toch nog de kracht om van mensen te houden en ze te vertrouwen.... daarom ben ik heel trots op haar...

En ze geeft van die lekkere natte zoenen... hihi.... af en toe is ze net een schoothond van 450 kilo....

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:35

Ieder paard dat bij mij op stal staat heeft iets bijzonders... Daarom heb ik ook geen lieveling. Ze hebben allemaal iets speciaals en ze hebben zichzelf allemaal ergens overheen gezet. Je moet ieder paard apart bekijken en naar zijn (persoonlijke) prestaties kijken, niet naar 1 kliek waar toevallig 1 in uitstaalt.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:40

Ik vind alles leuk aan Omar Lovers Het is gewoon een gekke, eigenwijze, speelse en ongeduldige lieverd Schijnheilig

Oh ja het leukst vind ik als hij me van die natte zoenen wil geven.... hij wil dan echt mijn oren likken en mijn haar... vertrouw het nooit helemaal dus ik blijf op mijn hoede omdat ik bang ben dat hij hap zegt in mijn oortjes... hij denkt soms dat ik ook een paard ben Haha!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:53

Azaz kan zo verschrikkelijk lief en onschuldig kijken. Maar ondertussen.
Hij is zo lekker eigenwijs en iedere dag anders

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 13:08

Mijn schatje is gewoon perfect!!! Haha!

-ze is de mooiste van stal
-ze kan het beste lopen
-ze is verreweg de liefste
-ze hinninkt altijd zo lief als ze me hoort
-ze heeft zo'n leuk baby-koppie
-en zo kan ik nog wel uuuuren doorgaan...

Je merkt, het oog van de meester maakt het paard vet!! Haha! hahaha. Ik vind Silly gewoon een heel leuk paard. Anders had ik haar ook niet gekocht... Pling

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:27

Renza hinnikt vaak naar me, niet alleen voor voer (Ik ben vaak de enige 's avonds die haar voer geeft), maar ook als ik met schoon stro voor in haar box aankom.
Ze poetst terug als ik haar kriebel. Ze is gewoon vaak een enorme knuffel op stal Lovers .
Daarnaast is ze mijn eerste verzorgpony, en verzorg ik haar over 2 maanden alweer 3 jaar. Dus ja, ze is vanzelf al speciaal.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 05-12-02 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:28

Ieder paard heeft wel iets bijzonders waar ik voor val.
Van Den omdat hij denkt dat hij 1.94 is en heel stoer is. Maar vooral z'n gouden hartje, iedere dag weer voor me klaar staan en me nooit laten zitten als ik wat van hem vraag. Het leuke is dat ik in hem zo veel van z'n moeder terug zie.

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:35

z'n lieve gehinnek terwijl ik hem geeneens roep....en zijn poepige koppie....lekker eigenwijs Haha!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:27

ha ik heb er twee, eigenlijk drie maar weet niet hoe Dirk qua rijden is!

High Spirit Pling : Gewoon een droppie, wel een echte merrie, kan flink chagie zijn maar ze heeft toch mijn hart gestolen!

Marengo Lovers : Een toppertje, geweldige galop, lief in stal, vindt poetsen het leukste wat er bestaat, gaat er nu en dan vandoor maar dat moet kunnen.

Dirk : Omdat ie gewoon vreselijk komisch is.

zal binnenkort wel even foto's plaatsen, moet ze alleen nog ff laten ontwikkelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:30

Het mooiste van Mileen?
Dat ze elke dag gewoon is wie ze is. Niet wie ze zou willen zijn, niet wie ik zou willen dat ze is, niet wat ze misschien ooit zou kunnen zijn, maar gewoon zichzelf! Zouden nog veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen, die merrie van mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:51

Zijn charisma en zijn karakter.
Die zijn die bij hem erg uniek.
En dat zeg ik niet alleen als zijn baasje zijnde, maar ook mensen die hem goed kennen Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:09

Het eigenwijze, het nieuwschierige, het eenkennige, haar uitstraling.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:09

het karakter........ eigelijk alles wel!!!!!!!!!!!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 17:17

Een heel aantal dingen.

Party!! Het showen: Hij kan zich gigantisch uitsloven en echt laten zien dat hij er is. Hij vind zichzelf onwijs matcho
Party!! Het uitsloven: Als we iets aan het trainen zijn en hij kan het dan zal en moet hij dat condstand laten zien. Onwijs trots is hij dan.
Party!! Werkwillig: Met poetsen enzo kan hij klieren, maar zodra hij weet dat hij moet werken gaat hij door het vuur en doet hij onwijs zijn best.
Party!! Uiterlijk: Ik kan het niet ontkennen, iedere keer als ik hem zie (vooral in de zomer Knipoog ) zie ik echt hoe mooi hij is Bloos Dromen