nieuwe stal en het gaat goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolan
Berichten: 374
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Zevenaar

nieuwe stal en het gaat goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 13:04

Ik sta nu samen met Dorine, Hetty en Gerda op een stal en het gaat super goed. Ik was erg nerveus hoe mijn sjappie zich zou gedragen.
Het is net zo een nerveuse tante als ik zelf. Maar ze voelt zich gelukkig.
Gisterennacht had ze alleen een discussie met Cerise. TJa allebei hengstig
en dan zijn ze een beetje sikkeneurig. Maar verder is er niets gebeurd, ze staan al vanaf dag 1 samen in de wei en het gaat super goed.
De buurman (een echte "hengst") loopt de hele dag heen en weer te paraderen om te laten zien hoe mooi hij wel is.
Gisteren voor het eerst in de nieuwe buitenbak gereden. Ze was erg braaf,
Volgende week ga ik voor het eerst in het donker naar de les, gelukkig gaat Hettie en misschien ook Dorine met mij mee. Ik moet nog een beetje moet verzamelen. Maar het zal wel loslopen.
Als het goed is komt de buitenbak vandaag klaar en dan kan ik weer verder met mijn privelessen.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:45

Fijn dat je het naar je zin hebt!!

Groetjes: Corina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:16

Super! Ik hoop dat jullie het daar zo fijn naar jullie zin houden! Veel succes!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 22:45

Zaterdag hebben Jolan en ik opnieuw in de buitenbak gereden.
Ging heerlijk he Jolanda?

Alleen Cerise heeft 'iets' tegen schimmels, ze heeft nog nooit een schimmel gehad bij haar thuis op stal, en bij haar vorige thuis ook niet.
Dus het is erg wennen, zo'n wit paard dat ineens naast je in de stal staat.

Stel dat zo'n wit magisch paard kan toveren? Dat ze Cerise's hooi kan afpakken door de tralies heen?

Of stel dat schimmels mega-ver, 3 meter, kunnen schoppen als je erbij in de buitenbak rijdt? Gevaarlijk hoor.
Dan begint Cerise al met dreigen 5 meter van tevoren en zodra de schimmel van Jolan ook maar IETS in de buurt komt dan gaat haar kontje indien mogelijk die kant op... Bloos

Hoe ik Cerise nou kan overtuigen dat Jappeloep een heel lief paard is... geen idee Verward
Jappie is nog wel zo onderdanig. Alleen op stal wat aan het dreigen vanwege dat ze geen doorkijktralies gewend was, maar ach...
In de wei gaat alles goed want dan zoeken ze elkaar gewoon niet op. }>

Maar goed, wie weet, zo gauw ik weer kan lessen dan ga ik proberen samen met Jolanda te lessen.
Samen door het donker naar de les rijden, schept vast een band tussen die twee! *LOL*

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 22:37

fijn dat het goed gaat!