Danny is bij mij!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Danny is bij mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 00:11

Om 7 uur waren we bij Jessica op stal om Danny op te halen. Jessica zou met ons meerijden. Danny ingepakt, ingeladen en we konden op weg. Onderweg was ie heel braaf. Op stal heeft iedereen hem helemaal bewonderd, bijna iedereen was weg van hem! Kwijl Even wat gedronken in de kantine en toen nog even gereden. Hij vond het allemaal erg leuk en spannend, en heeft mij ook nog een beetje zitles gegeven.. Knipoog Daarna hebben we hem lekker op stal gezet met wat eten, hij voelde zich meteen helemaal op zijn gemak. Once voelde zich wel wat achtergesteld, maar daar moet ze maar aan wennen.. Tong uitsteken Goh, nu kan ik gewoon zeggen dat ik 2 paarden heb Knipoog Deze week ga ik lekker rustig aan doen met hem en dit weekend komt Jessica hier om me te helpen en dan ga ik zondag een onderlinge wedstrijd met hem starten. Deze keer ga ik gewoon B, tegen de tijd dat ik officieel ga starten, ga ik L1. Danny is namelijk Z1 met Jessica geweest en ik L1 met Brando, dus onze hoogste gezamelijke klasse is L1. Dus mag ik meteen L1 starten.

Er komen snel wat foto's!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 00:34

Heel erg leuk,je zal het waarschijnlijk wel wat drukker krijgen met 2 paardjes Lachen. Ben heel benieuwd naar de piccies

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 00:44

Ik ben nu gewoon nog steeds bij Joleen! Het is ook zo gezellig!
Onze moeders zitten van alles door te spreken over Danny en de verzekering en de hoefsmid enzo............
En wij bokken vrolijk verder!
Gelukkig is alles goed gegaan met Danny en ik ga aankomend weekend hier logeren om Joleen te helpen met rijden en natuurlijk de wedstrijd!
Ik ga nu maar eens naar huis toe geloof ik.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 01:01

Fijn dat de verhuizing zo makkelijk is verlopen.
Ben benieuwd naar het eerste wedstrijd verslag en foto´s

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 10:54

Het is echt een hele leuke pony, je staat ook goed op em hoor, ziet er echt heel leuk uit Kwijl Ik kom zondag nog wel even kijken hoor, ben heel benieuwd!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 12:50

Hij is echt super hoor!! Echt een heel leuk beestje! Kwijl Jullie zijn ook echt een hele leuke combinatie en vooral die 'bok' les was heel erg leuk!! Nou meid, heel veel plezier met Danny!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:44

aah Joleen! Ik wil fotoos! Lachen Echt super leuk! Veel plezier met hem!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:52

Danny is gaaf joh. Ik heb hem dinsdag nog gezien. Veel plezier en succes met hem!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:07

Veel plezier met Danny.. fotooo's Haha!