Ik heb alle dagen in Almelo uit m,n kop gereden !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 19:20

Jawel alles ,iedere dag een proef .
Alleen tijdens de proef van m,n leven op vrijdag heb ik een kleine volte in galop op h gedaan ipv op s .en daar ging mijn winstpunt .
Maar ik ben heel tevreden en Moon heeft super gelopen en zijn best gedaan .
Vrijdag was ik helemaal een met mijn paard en dat gevoel daar rijd ik voor ,helemaal op twee teugels en perfect aan mijn been .Een geweldig gevoel .Zaterdag was dat ook zo maar iets minder flitsend (hij was moe ).Maar ik ben super tevreden .

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 19:22

nou lekker toch!!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 21:47

en zo moet je het hebben...

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 23:24

Ineke, ik vind het echt geweldig van je!!!

Volgens mij leer ik dat nooit met al die stress in mijn lijf.
Dus ook al ben ik startgerechtigd in het Z, die kur op muziek laat ik vooralsnog maar voor wat hij is ....
Heb jij dat trouwens ook al eens gedaan??

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 07:50

Jemig, knap hoor!!

Ik kon ze vorig jaar pas op vrijdag uit mijn hoofd, maar voor de zekerheid toch maar iemand laten lezen! Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 11:07

Ineke nou moet je toch altijd alle proefjes uit je hoofd blijven rijden ??

Gr Pris

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 13:25

Pardon ,,,moet dat ???
Ik zal het wel proberen maar iedere maand een andere kan nog wel problemen geven .Ik dacht als ik nu steeds het eerste proefje uit m,n hoofd doe en het tweede laat voorlezen is dit een goeie oefening voor de maand erop , maar ik ga niet zoveel weg (nu pas weer eind september )dus dat haalt niet uit .Dus ik zie wel .
Ik heb in Indoor Brabant een kur op muziek gereden met het Z viertal van Eersel ,Ik mocht toen gelukkig als tweede staan want ik had een black-out .Ik kon de proef dromen mijn paard ook en ineens wist ik niks meer .Gelukkig kon ik toen achter die andere aan rijden en toen ze een oefening ging doen wist ik het weer .Dat was schrikken .Door deze ervaring ben ik er ook niet eerder aan begonnen, maar toen dacht ik, toen ik in t Z zat :wat maakt t ook uit .Als t de ene keer slecht gaat dan kan t de andere keer alleen maar beter gaan en sindsdien ben ik ook minder zenuwachtig .
Ik moet hem wel thuis oefenen ,maar als je een black- out hebt helpt dat geen zier ,dat overkomt je gewoon omdat je zo geconcentreerd rijd en met je paard bezig bent .T is wel balen als t fout gaat .Heb ik een keer gehad en toen zei de jury :als u uw proef niet kunt onthouden waarom rijd u hem dan uit t hoofd? zo schiet t nooit op!!!
Had ie haast !!!Ikke BALEN