Hahaha, ik loop de sneeuw net mis!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Hahaha, ik loop de sneeuw net mis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:36

Ik ben maandag met Nescio naar NL gekomen. Ik had zaterdag bedacht dat ik hem naar huis ging brengen, en maandag bleek er iemand op NL te rijden dus toen ben ik als een gek gaan pakken en reisdocumenten gaan verzamelen. Mijn hengstje staat nog in Zweden, om met hem op en neer te reizen is 3x zo duur als mijn trainer betalen om hem te rijden Haha! dus het leek me beter om hem daar te laten.

Nu kreeg ik net een telefoontje uit Zweden, en het sneeuwt daar. Iedereen loopt koud te wezen en op het weer te schelden en ik ben het lekker net misgelopen, haha!

Het loopt erg lekker met de hengst. Hij leert erg snel en is erg plezierig te rijden. Het is heel erg fijn om hem nu altijd onder begeleiding te rijden, je krijgt de kans eigenlijk niet om fouten te maken. Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om dit te doen!

Leuke story's:

Een paar weken terug was er een nationale dressuurwedstrijd in Helsingborg waar mijn trainer aan meedeed. Van ons uit is dat een uurtje rijden en hij ging dus op beide dagen heen en weer. (Itt sommige anderen die er 15 uur !! over gedaan hadden om daar te komen) Op de zaterdag werden we er heen gebracht door de fokker van zijn paard, zij woont in de buurt en volgt alle verrichtingen op de voet. Helaas raakten we zo verdwaald dat we bijna op de boot naar Denemarken belandden *LOL* We waren al op de "oprijstroken" en als we 50 of 100 meter verder waren geweest hadden we ook niet meer kunnen keren Haha! Gelukkig liep het goed af, al waren we wel op het allerlaatste nippertje op de wedstrijd waardoor de concentratie in de GP niet zo briljant was. 's Zondags reden we er gelukkig in 1 x naartoe! Haha!

De stal is op een groot landgoed bij een kasteel. De eigenaren zijn eigenaar van een hele grote bakkerij, en daarnaast organiseren ze jachten op de terreinen van het kasteel. Het stikt er dus van de fazanten en ander wild, je paard wordt hier letterlijk bom-proof! Haha! Ik woon in een huis op het terrein met 2 grooms. Dat is heel gezellig, meestal koken we samen etc.

De binnenbak slepen doen we hier met de Volvo van mijn trainer Haha! aangezien de tractor prehistorisch en al een keertje helemaal op hol geslagen. Tis jammer dat Volvo de wereldbeker niet meer sponsort.... Haha!

Kortom, ik heb het erg naar mijn zin, al is het jammer dat ik geen internetverbinding heb.

Veel groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, anoushka, BranwenGC, MaanNaam, Mark0919 en 36 bezoekers