Britt kan racen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Britt kan racen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 01:22

maar dat wist ik al. Haha!

Vandaag heel rustig gereden met een vrij lang teugeltje. Britt kan best frisjes zijn dus dit was al een hele stap voor mij. Maar in principe liep ze er wel veel beter op. Maar ja ik heb dan de angst dat ik erafval als ze wegschiet dus heb ik liever wat meer contact.

Maar van Roel(de instructeur) moest ik echt de teugels wat langer laten. Dus zo gedaan. Dat ging eigenlijk best lekker totdat anderen gingen galopperen."Dat wil ik ook" Denkt Britt dan.

Nou uiteindelijk mocht ze ook. Maar alleen als ik het aangaf. We zaten in een redelijk rustig galopje (en dan bedoel ik dat ze niet kei en kei hard gaat maar alleen maar kei hard) Toen Kaunos (paardje van een stalgenoot van me) naast me galoppeerde.

"Wedstrijd!" Moet Britt gedacht hebben want ze peerde er tussen uit. Bit tussen de kaken en gaan met de banaan. Ik mocht alleen nog op haar ziten en had verder niets te vertellen. Na een half rondje kon ik haar weer tot de orde roepen. Van Roel moest ik meteen weer aangalopperen. En haar maar laten lopen. Zijn reactie was."Als ze zo graag wil dan moet ze maar gaan" Ik had bijna mijn tong op mijn knieen hangen maar we hebben wel met een goed resultaat afgesloten.

Ja ik heb weer heerlijk gereden. Ik ben weer als vanouds gek op dat beestje. Dat was de afgelopen weken wel iets minder. Want toen was ze steeds erg ontdeugend. Maar dat lijkt nu weer even achter de rug te zijn.

Donderdag weer! Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 01:54

kan het niet na laten toch te reageren..
Britt durft helemaal niet in galop.
Is bang als er andere paarden in de bak zijn.
Denkt niet aan wedstrijden, laat staan racewedstrijden.
en Britt gaat er niet vandoor.




Britt is een heel lief meisje dat net begint met rijden (ca 2.5 maand)
Britt is mijn dochter Haha! Haha! Haha!


weer on topic: Ik vindt het knap dat je je over je angst heen gezet hebt, dat je weer durft...
Ga zo door...

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:11

hahaha Alane, dat is grappig. Ik was mijn geheugen al aan het afzoeken of ik jou ook van e manege ken (je moet nl dan wel vaak op Brittje gereden hebben als je haar zo goed zou kennen). Maar je had het over je dochter!:)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:43

super joh dat je zo lekker gereden hebt!!!! Vind t altijd leuk om te lezen als je weet op Britt hebt gereden Lachen
veel plezier morgen Lachen