Lang niet geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 13:48

Hoi allemaal,

Ik zie nog een heleboel bekenden en ik zie dat ook Tender weer internet heeft. Sorry dat ik zo lang niet ben geweest, maar ik was het internetten gewoon even zat.

Hoe gaat het met jullie?

Met mij en Bolivia gaat het goed. We zijn verhuisd naar een supermooie manege. Ik ga hier noooooooiiiiiiit meer weg. Binnenbak 40-80, binnenbak 20-40, buitenbak 20-40, longeerpen, losgooibak, stapmolen, weidegang, wasplaats (koud en warm), solarium, goede lessen, leuke uitrijmogelijkheden, 20 minuutjes van mijn huis, schone stallen, genoeg stro, goed voer en een oplettende eigenaar.

Met het rijden ben ik nog niet echt veel verder, want we zijn eigenlijk weer bij het begin begonnen: aanhouding is vertragen en drijven is vooruit. Ik krijg erg goed les nu en daar ben ik erg blij mee.

Ik kan Bolivia nu ook longeren (lukte me eerst nooit). Ik doe dat nu ook zo'n 2 x per week en we vinden het allebei leuk om te doen.

Ik ga eind juli een week een Houding en Zit cursus doen met Bolivia, lijkt me hartstikke leuk.

En oh ja, bij de laatste verhuizing liep mevrouw meteen de trailer in, we hadden al het oorlogsmateriaal al klaar gezet maar dat was allemaal niet nodig. Heel apart!

Ik ben twee weken op vakantie geweest en toen hebben Spirit (=Liz) en Skipper (van horses = Priscilla) super voor Bolivia gezorgd. Echtheel leuk.

Ik ga lekker tussen al jullie berichtjes snuffelen en ik ben van plan weer wat vaker te komen.

Groetjes, Manon

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:52

Hey Manon, we misten je al!

Leuk dat je er weer bent, er zijn een heleboel bokkers bijgekomen, je zult niet weten wat je overkomt zoveel berichten worden er geplaatst!

Groetjes Mieke

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 13:56

ja meid ik mistte je ook al!dus jij zit(net als ik)ook op een super locatie???en nou niet meer stiekum ophouden met bokken he?want we willen alles van je weten ook je pincode!!! Schijnheilig

moet je dit eens zien:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=10&19



_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-06-25 13:57 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:35

Hey, welcome back. Leuk dat het zo goed gaat met jou en je paard, houwen zo!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:38

He Manon leuk dat je er weer bent, en er is voor jou heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel bij te lezen hahahaha. Verward

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 17:31

heeeeeeey fijn dat je er bent er is idd veel bij te leszen hopen dat je ons nu niet meer verlaat *LOL*

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 22:50

heeeeeeeee! das lang geleden!
als ik weer een keer in R'dam ben kom ik écht langs!! wil bolivia nu ook wel eens in het echt bewonderen!

groetjes
yor

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:54

Hee!! Stiekum verhuizen he? Knipoog Kom ik langs op Hilligersberg kon ik Bolivia nergens meer vinden Scheve mond\
Ik dacht al dat ik dement ofzo geworden was hihi, maar niet dus!!! Leuk dat je het daar zo naar je zin hebt!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 10:22

Blij dat je weer terug bent! Fijn te horen dat het met Bolivia lekker gaat en met jou ook. En nu niet weer stiekum onderduiken hè? Voor mij zou het ook gezond zijn om wat minder te Bokken hoor, maar ja... Je komt toch nog wel af en toe langs?