Heerlijke zondag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 13:05

Niet iedereen zal mij kennen. Mijn naam is dus Linda, 21 jaar oud, studente Facilitaire Dienstverlening en in het bezit van een pony, Sanne.
Sanne en ik gingen het laatste jaar niet zo lekker. We rijden eigenlijk altijd buiten, maar ongeveer een jaar geleden ben ik samen met Sanne gevallen. Ze schrok van een trekker galopeerde als een gek er vandoor en gleed uit op de klinkers van een brug. Samen gevallen! Niet echt pijnlijk, maar ik was doodsbang. Ik kon haar moeilijk weer vertrouwen maar na een tijdje had ik het gevoel weer helemaal terug. Toen een paar maanden later....Tijdens een buitenrit:Ze schrok (halfbloedje) van een toeterende (..) vrachtwagen en aangezien het glad was van wat blaadjes viel ze na het steigeren om samen met mij. Ik kan je vertellen ik ben me rot geschrokken. Toen al bloedend helemaal naar huis gelopen. Anfin, ik reed het laatste jaar dus alleen nog maar buiten samen met een vriendin en haar paardje, want alleen durfde ik echt niet meer, tot gisteren....
Het was natuurlijk onwijs mooi weer en mijn vriend had het suffe idee om met wat vrienden binnen de F1 te kijken, mij niet gezien! Maar mijn vriendin ging zeilen en dus niet rijden. dus.... ik ging het weer proberen. Eerst lekker zitten tutten en haar helemaal mooi gemaakt...
Toen erop en ook maar meteen een nieuwe route gereden. Het was super, ze luisterde enorm en had er zoveel zin in! Onderweg een paar keer gestopt voor een appeltje en wat te drinken. Na 3 uur..... kwamen we weer thuis, heb ik haar afgespoten en nog steeds ben ik in de zevende hemel. Zo fantastisch heb ik nog nooit gereden en ze deed zo haar best. Schrok af en toe nog wel, van een vlag of een eend, fietser.... Maar gaf er niet aan toe om te steigeren of er vandoor te gaan. waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ze nu elke dag op het land staan en daarmee haar energie ook getemperd wordt.
Ik ben gelukkig!

Groetjes,

linda


LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 09:45

Leuk al jullie reacties, maar nu ik dit probleem heb overwonnen komt het volgende probleem; zie Klote situatie bij paardenpraat....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 112 bezoekers