Waar ben jij onzeker over?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Waar ben jij onzeker over?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 21:27

Ik ben wel eens onzeker over mijn rijkunsten in die zin dat ik het ontzettend vervelend vind om op een nieuw paard te gaan zitten. Ik heb te weinig vertrouwen in mijn probleem (lees bokken steigeren en rennen) oplossend vermogen. Hoewel dat onzin is want ik kan het goed oplossen. Ben eigenlijk beetje bang om te vallen (tis de afgelopen 10 jaar ook niet meer gebeurd) gek he. hebben jullie nou ook wel eens van die dingen. Ik heb het vooral met paarden die ik verder niet ken en die ik nooit eerder gezien heb of niets van weet verder.


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 21:35

Ik heb gewoon wel eens dat ik een paard onder het zadel dan niet vertrouw zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is. Ik ga er dan wel op maar ik ben zo ontzettend op mijn hoede dan....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 21:42

Ilindra schreef:
M´n achterwerk in een net te dunne witte rijbroek als het ook nog begint te regenen Haha!
JAJAJA HIHIHI

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 21:54

Heb ik dus ook, ik zie het in mijn koppie al verkeerd gaan. in de praktijk los ik het wel op. maar er komt een keer een paard waar ik het niet mee kan oplossen en dan komt dat wat in mijn koppie rond spookt toch een keer uit BRRRRRRRRRRRR

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 22:02

kan het alleen maar hopen............... toch........

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 18:38

Cassidy schreef:
Ik kruip ook niet meer overal op hoor. Kon me vroeger niet gek genoeg en "ik zou ze wel even temmen"

Intussen ben ik oud en wijs genoeg en niet meer zo lenig dat ik alle valpartijen zonder problemen zou doorstaan. Dus een paard dat erg gemeen bokt en de naam heeft om iedereen eraf te werken: bedankt, maar dat mag een ander doen. Geen enkel paard is het waard om je nek of je rug op te breken. Geen enkel paard.


Precies wat ik bedoel!!!. Ik weet dat als ik nu een been breek, dat mijn gezin niet optimaal doordraait, wat ga ik tegen mijn ene baas zeggen. Sorrie heb mijn been gebroken bij mijn andere baas met het rijden van zijn paarden!!!!!! Ik had dat vroeger niet, sinds dat ik een kind heb gaat het gewoon niet meer zonder nadenken en ik word daar wel onzeker over omdat mijn werk gewoon van mij verlangt dat ik wel op nieuwe paarden stap. Henk weet wel dat ik het aankan alleen ik weet het zelf niet en durf eigenlijk het risico niet meer te lopen.......


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 18:50

Pinky_girl schreef:
Ik ben op de 1 of andere manier altijd bang dat er iets gebeurt/verkeer gaat en dan zie ik metteen het ergste voor me.
Zodra ik iets een keer gedaan heb is dat meestal wel over.
Best vervelend en zeker als er mensen je dan nog extra gaan vertellen wat er allemaal wel niet fout kan gaan...

idd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EsmeeKKK, FCSA, GrapeshotBot, ikkedus, Jet, Kimmej, Lanoca en 42 bezoekers