Eerste Buitenrit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Eerste Buitenrit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 14:25

Ja gisteren was het dan zover! De eerste buitenrit van Mark. We zijn met zijn tweeën gegaan... Lekker relaxed aan... Ik had ferdinand onder het zadel... Is een "revalidatiepaard" zijn rug heeft nl. een poos vastgezeten, en met de nodige fysiotherapie en oefeningen mag die nu af en toe mee op buitenritjes... Hij mag nog niet galoperen, daarvoor moet ie nog wat meer aansterken.. Kwam dus goed uit, voor mij de eerste keer buiten dus lekker relaxed aan gedaan. Mooi een rondje Austerlitz gemaakt door het bos... Lekkere stukje gedraafd, dan merk je wel dat dat een stuk anders in dan in de bak, de ondergrond verschild natuurlijk telkens en je balans dus ook! Op een gegeven moment draaiden we een breed open pad op en toen sprong Ferdinand dus wel aan in Galop...ik was hem voor en kon hem weer keurig terug nemen... Bijna elk manegepaard doet dat daar dus kan je hem niet kwaad nemen.... Al met al een heerlijk ritje... Volgende keer gaan we nog een keer met zijn tweeën en dan wel een stuk galoperen, en daarna gewoon met de groepen mee naar buiten elk weekend!

Groetjes,

Mark

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 15:29

lekker hoor zo'n rit
en helemaal leuk dat het zo goed ging!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:09

De eerste buitenrit is altijd een hele belevenis , mooi dat het zo goed is gegaan! Is een weer eens een leuke afwisseling op het rijden in de bak Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:45

Super Mark!! Dus binnenkort kan ik met Mileen jouw kant op komen voor een dagritje in de bossen rond Zeist ?!

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 16:55

Hihi, ja zeker weten Sonja!! lijkt me leuk!!!