vandaag dus bij natascha geweest (met foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 20:27

eerst bij hun even thee gedronken (bij natascha en paul dus) en foto's en nog veel meer mooie tekeningen bewondert (hey, da's een bokker, die ook, die ook, die ook Haha!)
Toen op weg gegaan naar Lois.
In de 1e wei bij stal stond een heel lief vos veulentje, helaas was ze niet lief genoeg om naar ons toe te komen Huilen .
Lois met wat moeite uit de wei gehaald (ik dacht dat Honey alleen maar aan eten dacht, maar Lois slaat alles).
Toen gepoetst en even wat vrijheidsdressuur geoefend, wat voor mij toch wel een beetje raar voelt met zo'n grote. Maarja.

Opgezadeld en naar de bak waar eerst natascha ging rijden:
[img]../upload/4/lois1.jpg[/img]
[img]../upload/4/lois2.jpg[/img]

Nou, hij was heel braaf volgens natascha, dus toen was het *bibber* mijn beurt *bibber*

Eerst in stap:
[img]../upload/4/lois3.jpg[/img]

En veilig met Natascha ernaast:
[img]../upload/4/lois4.jpg[/img]
[img]../upload/4/lois5.jpg[/img]
Het zadel zat heerlijk, maar wel weer even wennen (aangezien de beugels ook nog op aat van die lange stelten van natascha zaten)
Verder qua angst viel het mee. Het klikte tussen Lois en mij, en ik kon hem redelijk aanvoelen.
Dus ik vroeg aan Natascha wat hij zou doen als ik zou gaan draven.
Volgens natascha zou hij dan een sukkeldrafje nemen, en meer niet.
Dus ik heb al mijn moed bij elkaar geschraapt, en ik spoorde aan.......
[img]../upload/4/lois6.jpg[/img]

Zonder longeerlijn, zonder vast gehouden te worden!!!
Ik kan gewoon niet beschrijven wat een last er van mijn schouders viel!!!
Ik zat in DRAF!!! Op een PAARD!!!!!
Heb Natascha wel gevraagd pas te vertellen hoe groot ie was als ik eraf was, en hij is zo'n 165 hoog.

Hier nog wat foto's van mij op Lois in draf.
[img]../upload/4/lois7.jpg[/img]
[img]../upload/4/lois8.jpg[/img]
[img]../upload/4/lois9.jpg[/img]

Natascha, je hebt (ondanks dat ie qua uiterlijk niet mijn type is) een fantastisch paard!!!!!!!!!!
Heel erg bedankt voor een geweldige ochtend!!!!!

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:31

goed dat je het gedaan hebt joh! waarom durfde je eerst niet op paarden te rijden?
enne, maandag zou je toch ook op een paard gaan lessen????

natascha, je hebt een mooi beessie!!!

greetzz debbie

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:49

haha leuk toch!wat heerlijk he?die miniboktmeetingen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:55

super hoor! ene ik weet niet hoe ik het moet zeggen zonder het banketstaaf over te laten komen wat dat bedoel ik totaal niet maarja je kent me onderhand wel he:
je zit zoveel netter!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt heel mooi hoor op alle foto's met Hon zit je wat naar voren ik vind je hier veel mooier rechtop zittenMisschien dat je bij hon jezelf iets kleiner maakt?
of zou het echt moment opnamen zijn met foto's maare ik vind deze combi zeker niet gek hoor stef! nu op naar Apeldoorn voor een rondje groningers en stinkers *LOL*(toch renaat?)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 20:55

ik zat in draf, en ik zat echt zowat te janken!!! Sjezus, wat deed ik nou toch weer? GEWELDIG!!!!!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:58

He Stef, wauwie he meid, wat goed van je! Zie je wel, iedere keer een klein stapje sneller en daar ga je hoor! In volle rengalop! *LOL*
*klapklapklap*

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:43

he stef cool Cool Cool zeg dat je nog hebt gedaan .
het ziet er heel goed uit jij op zo groot paard ik vind je GEWELDIG SUPPER GAAF

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:53

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!
Meid, ik ben plaatsvervangend hartstikke trots!!!!!!!!

Enne Natascha: jij hebt die waanzinnig mooie showpad waar ik van droom!!!!!!!!!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 06:41

Heeeee, te gek Stef!!!! Cool Party!! Pling
Ik kan me voorstellen dat je je goed voelde (en waarschijnlijk nog steeds)....
Knap hoor!!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 17:29

Wat goed!!! De foto's zijn gaaf!! Echt knap hoor dat je in draf durfde!! Succes het maandag! Je kan het! Cool

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 17:37

Ik kan me er alles bij voor stellen hoor!!!!!! Ik kwam ook van Dennis op een paard van 1.66 en dat is dan ook wel heel errug hoog!!!!!! En nog geen week later op een paard van 1.60 die me alle hoeken liet zien behalve de goeie! Dat is niet fijn als je daarvoor gezellig op je shet heb gereden. Nu rijd ik minimaal 4x per week op dat paard van 1.66 en als ik wil iedere dag. Maar dan heb ik niet genoeg tijd voor Dennis dus dat doen we niet!
XXX
Ciska

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 07:25

nou Stef, fijn dat je ervan genoten hebt. Je hebt geluk dat je zaterdag bent geweest, want zondag stikte het zo van de dazen dat Lois er met Paul vandoorgegaan is. Nix ernstigs hoor, alleen een flinke racepartij die in de bosjes eindigde. Ik vond het in ieder geval hartsikke goed dat je het toch aandurfde en je mag er best apetrots op zijn. Als ik OOIT kidz krijg mogen ze ook op Lois leren rijden want die is gewoon superbraaf in de bak.
Enne, mijn mooie showpad is een zwaar afgeprijsd 2ehandsje dat ik van iemand overgekocht heb.
Gek trouwens om je eigen paard hier zomaar aan te treffen op andermans foto's, maar hij ziet er wel erg lief uit zo Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:23

oh ja, ik moest van Paul Parelli even zeggen dat die bosjes een gecontroleerde one-rein stop was Haha!

Paulus

Berichten: 10
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: Oosterhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:28

Hallo, Ik ben een nieuwe bokker (nou ja nieuw) Natascha is mijn vriendin en ik mag dus van haar ook op Lois rijden. Cool
In het laatste bericht van Natascha staat dus dat Lois er met mij vandoor is gegaan. Nu klopt dit maar het staat er voor mij nogal banketstaaf (het eindigde in de bosjes). Ik heb Lois dus gecontroleerd tot stoppen gebracht nadat hij door dazen omsingeld bij zichzelf dacht "Ik ga maar eens snel terug naar de stal". Een banketstaaf moment zo'n paard wat niet 1,2,3 wil stoppen maar dan doe je wat je geleerd is (door Natascha) en laat je hem stoppen. De gehele Galop heeft +/- 200 met er geduurd. Wel gaaf zo'n snel paard maaar als hij niet wil stoppen wanneer ik dat wil is het een stuk minder. Verward

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 14:32

pas maar op dat je niet verslaafd raakt aan deze site. er lopen hier alk genoeg junks rond Knipoog

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-01 18:56

kijk es stef! ( k vond het eerst ook heel eng!! k had alleen nog maar op klein kleiner kleinst gereden!)
[img]../upload/595/mvc-010f.jpg[/img]
tof he!! ik vind het nu moeilijker om op een shettie te rijden dan op een paard.
groetjes heleen