Baantje op Curacao?, heb wat vragen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 17:49

De antillen zijn echt afgrijselijk duur! een tante van mij woont nu op bonaire en heeft daar ook een aantal paarden. Van haar salaris (onderwijs) kan ze nauwelijks rondkomen. De eilanden vallen verder wel een beetje tegen. Ik weet niet precies hoe curacao is, maar bonaire is vrijwel een grote zand-rots vlakte met welgeteld 1 mooi strand. Het is te warm op te fietsen en de constante storm maakt het ook praktisch onmogelijk dus je moet eigenlijk ook een auto kopen. De criminaliteit is ontzettend groot. Vooral als net aangekomen buitenlander moet je goed oppassen. Bij mijn tante is meteen de tweede dag het hele huis leeggeroofd. De spullen kwam ze laten allemaal tegen op straat en er liepen gewoon meisjes is kleren van m'n nichtje rond Bij de politie hoef je daar niet aan te kloppen, is 1 grote corrupte bende.
Je kan er idd wel heel mooi snorkelen.. Haha!

Don't hate me cause you ain't me!



missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 19:32

Cowgirl schreef:
mmm krijg steeds minder zin Verdrietig


Het is echt niet mijn bedoeling om jouw droombaan de grond in te boren hoor! die eilanden zijn alleen niet zo fantastisch als ze misschien op het eerste gezicht lijken. Ondanks die beroving en dure leven, zou m'n tante niet een twee drie weer terug willen (krijg wel iedere week kanker-mailtjes omdat ze weer ns d'r ei kwijt moet *LOL* ). Het leven is daar gewoon heel relaxt en ze is eigenlijk gewoon te lui om hier fatsoenlijk te werken Haha!. Wanneer je je eenmaal aan de manier van leven hebt aangepast is het best te doen. Stel dat ik geen eigen paardje zou hebben waar ik voor zou moeten zorgen en een heleboel tijd had, zou ik het ondanks dit alles misschien toch wel doen. Je ziet wel weer wat nieuws van de wereld Lachen

Don't hate me cause you ain't me!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AnnetteFlame, Aranel, Cantheon, DanaxxLester, Iris_Casper, Jet, Kimmej, marije1109, Miran, Patriesje, Rinkex, sterregoud, tienus63, xColorCross en 144 bezoekers