Opvoeding en inrijden van Passion..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Opvoeding en inrijden van Passion..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 21:48

Ik weet nog toen Laura Passion kocht dat er veel mensen zeiden "Begin je niet te vroeg?"en allemaal "commentaar" over dat ze niet te vroeg moet beginnen. En er zijn mensen op bokt met ook jonge paarden (noem geen namen) die al bezig zijn met hun paardjes met allerlei dingen en die dan bijvoorbeeld dezelfde leeftijd hebben als Passion.

En met Passion word nog niets gedaan en dat blijft ook nog wel even zo terwijl ik denk dat veel mensen hier dat niet hadden verwacht dat Laura ook echt zou wachten omdat veel mensen (niet alle!) zeiden van "wacht je wel totdat hij oud genoeg is" Ik denk dat dat werd gezegt omdat Laura nog niet zo oud is zeg maar.. en dat ze anders bang waren dat ze ongeduldig zou worden ofzoiets. En van die andere paarden die hebben over het algemeen oudere eigenaren en daar wordt het volgens mij niet van verwacht dus ik heb het idee dat er over alles word gedacht dat jong onverstandig is.
Ik heb het er met Laura wel eens over gehad over die overdreven reacties en dat er mensen zijn die wel vroeg(er) zijn begonnen maar daar wordt niets over gezegd f werd toen die paarden werden gekocht en over Laura en Passion wel. Dit moest ik ff kwijt.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 23:49

Ja ik bedoel het meer in t algemeen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 18:56

Jippie"]
[quote="Boogiegirl schreef:
er wordt zowiezo heel snel geoordeeld over iemand die geen volwassene is, niet alleen met dit, maar ook met andere dingen hier op bokt.


En waar denk je dat dat door komt dan Schijnheilig
[/quote]

Dit topic... dat is al een voorbeeld dat het niet altijd zo is dat jongeren ongeduldig enzovoorts zijn,dus ik vind jouw reactie niet erg compleet en dus nogal onzinnig.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, OmgiliBot en 157 bezoekers