Baantje op Curacao?, heb wat vragen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Baantje op Curacao?, heb wat vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 22:22

Op horses stond een advertentie om te werken op een pensionstal op Curacao.


Ik heb gereageerd en een mail terug gehad.
Het gaat waarschijnlijk om stalwerkzaamheden , er is een woning aanwezig incl water en licht en de ticket wordt betaald.
salaris in ong 560 euro. en ze dachten dat er 15 vakantie dagen waren.

Nu heb ik het volgende gevraagd en wil weten of ik nog meer dingen moet weten.

*werkzaamheden
*verzekeringen + werkvisa/verblijfsvergunning
Plingat ik min 1 uur per dag wil rijden
*werktijden/dagen
*of het eileand duur is(ivm salaris)
*of het een maand salaris is of voor korter? geen idee hoe dat gaat daar. Verward

Vooral de 3 laatste vind ik erg belangrijk omdat ik het salaris(als het per maand is) erg laag vind en de vakantie dagen ook(maar dit wordt nog nagevraagd)

De baan is voor zo snel mogenlijk maar ik heb gezegd dat ik pas op zijn vroegst 1 FEb kan beginnen, ivm mijn baan en dat ik voor de paarden wat moet regelen. Verder heb ik wat over mezelf verteld en er duidelijk bijgezet dat ik niet alleen wil uitmesten maar zeker min 1 uur per dag wil rijden.

Ik heb hier al vaker wat over neergezet dat ik graag er even tussen uit wil.
Ik heb het idee dat ik nu overkom als een warrig iemand omdat ik nog niks heb gevonden en overal vragen overstel. Maar goed Haha! ik wil gewoon iets wat me 200% aanstaat Vingers aflikken
Een jaar vind ik precies goed, japan was toch ff te lang en na wat verder gepraat te hebben met anderen besloten om het niet te doen.

Brand maar los voor opmerkingen etc etc.



Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-02 22:37

Ik heb overwogen om het te doen, en op bokt heb ik daar ook een berichtje over neergezet.
Aan de hand van hun opmerkingen, vooral het geisoleerd zitten(ik spreek geen japans Clown ) viel me tegen.
Curacao lijkt me daar in tegen iets makkelijker(engels /nederlands)

Je opmerking is een goede zal ik in de volgende (als die er komt)mail neerzetten.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 17:40

Citaat:
Ik zou het goed overwegen.


Ja ben ik zeker mee bezig natuurlijk.
helemaal nu ik al van sommige lees dat het onderhoud van jezelf net zo duur is al is nederland.
En ik wil graag wat centjes overhouden om eens iets leuks te doen daar(duiken Kwijl ) en ik zal wat geld naar nederland moeten sturen vanwege de paarden.

de onderhandelingen gan gewoon door, jullie horen het wel.

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-02 18:04

mmm krijg steeds minder zin Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, Ballard_L, Donderwolk55, gaby_kremer, Ipsiedipsie, Jet, jitskenienke, karmas, kreekie, Lui_, Miriam91, Pikeur, Pluksjaanvu, Sydney_Zorro, topsylover, waikiki_6 en 90 bezoekers