Klein Udinde verhaaltje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 19:42

Vanmiddag heb ik Isolda maar eens gelongeerd met bijzets. Ze deed het heel aardig moet ik zeggen, ook al is ze wat stijfjes. Heb ze maar op de langste stand gehouden, maar toch gaf ze na. Heel tevreden was ik!

Had een zakje met brood mee en dat had ze lekker opgepeuzeld. Daarna Udinde losgemaakt, madam had er namelijk genoeg van en schreeuwde de halve buurt bij elkaar!
Ik had dus het zakje van het brood en een lange papieren zak van een stokbrood. Ik dacht, ik zal eens even wapperen er mee, kijken wat ze er van vind.
Ik heb echt het coolste veulen ter wereld volgens mij, ik sta er versteld van. Zakje niet eng, papier niet eng. Zakje in mijn hand en zo aaien over haar nekje, niet eng, over haar ruggetje, niet eng en zelfs op haar hoofdje niet eng! Isolda stond intussen al te "snurken", zij vond het wel eng!
*LOL*
Lange papieren zak gepakt, en flink mee gewapperd. Isolda stond ondertussen al snurkend 100 m. verderop en Udinde-tje stond me met interesse aan te kijken. Hmm... wat heb jij daar? Eens even kijken wat er gebeurd als ik eraan snuffel....
Gek veulen he? Ik ben er al wapperend mee langs haar lijfje gegaan, ze bleef lekker stil staan. Vond de aandacht wel lekker.
*LOL* Isolda was even verderop ondertussen een rolberoerte aan het krijgen. Hahaha, dat had ik met haar nooit hoeven proberen!

Ben helemaal trots. Zulke dingen laten de nare opmerkingen verdwijnen als sneeuw voor de zon!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 19:47

Leuk!!! Udinde ie inderdaad een errug Cool veulen Jantina! Kan je je Udinnieminnie niet voor me klonen... Knipoog lijkt mij namelijk ook wel leuk zo'n relaxed veulentje...duim maar voor me dat Escala's nageslacht net zo dropperig en cool wordt als Dindje... Party!!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 19:47

Echt keigoed!
Zulke veulentjes zijn zo schattig. Kwijl Twee jaar geleden is er bij mijn grootvader ook zo eentje geboren. Ze was pas geboren en wilde niet drinken. Dus mijn vader en grootvader gingen de moeder melken en ik moest mee om het veulentje even bij haar moeder weg te houden. Het veulen was pas een paar uur oud en kwam gewoon op mij af om te knuffelen en ze is nog altijd zo'n knuffelbeest!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 19:57

Als ik al die veulentjesverhalen zo lees begint het bij mij toch ook te kriebelen hoor *LOL* *LOL* Alleen die van mij moet eerst nog gedekt worden.
Leuk zo'n cool Cool Udinde-veulentje, hihi. Vaak zijn ze zo nieuwsgierig en dat maakt het juist zo leuk. Ik vind het heel leuk om het verhaal van Udinde te volgen Jantina.
groetjes.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 19:57

prachtig hoor jong geleerd is oud gedaan alles wat ze nu niet eng vinden.... Floor heb ik altijd aan paraplu's laten wennen je moet de mensen eens raar staan kijken als het regend en je je jasje niet wilt verpesten en dus maar losstapt met een plu in je hand *LOL*
Ik hing ook regelmatig een klein plasticzakje aan een oor Lottie is iets minder een held dan z'n mams maar ach die vind ook echt niets eng!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 20:42

haha wat een nummer is die meissie van jou toch ook!ik zie het al helemaal voor me.udin kijkt mams aan:wat sta jij je nou aan te stellen,dit is gewoon een papierenzak hoor*duh*


hihih lachen die lieve kleine van jou!