bang voor bepaald paard??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 21:31

Er is 1 paard waar ik een tijdje bang voor ben geweest; Quivades. Echt een paard met een rotkarakter, spoorde echt gewoon niet in zn hoofd Toen hij een jaarling was, heeft hij met zijn staart klem gezeten *weet niet waarin* en daardoor werd zijn staart geamputeerd, nu heeft hij een staartworteltje 10cm met een paar plukkies haar. Maar in de zomer kan hij dus niet met zijn staart de vliegen weg slaan, hij heeft zichzelf echt heel erg beweeglijk gemaakt, kan alle kanten opdraaien, hij kan met zijn hoofd zijn staart vastpakken en rondjes draaien (en dat doet hij ook gerust hoor).
Hij heeft een keer een meisje aangevallen in de wei, hij gooide haar op de grond en begon er overheen te springen. Hij raakte haar niet aan hoor, maar hij bleef er maar overheen springen. Toen moesten we hem altijd met een zweepje gaan halen, stel dat hij iets zou doen, dan moest hij gelijk een klap krijgen, klinkt zielig, maar als je Quiv kent, is dat niet zielig
Ik ben daarna ook een keer door hem aangevallen, ik ging hem uit de wei halen en toen ik hem had vast had geklikt aan het halster met het halstertouw, begon het gedonder... Ik liep weg, hij steigerde en beet keihard in mijn hoofd. Toen liet ik hem los, maar aangezien ik geen kant op kon *stond in het midden van de wei* pakte ik hem toch maar weer en heb hem toen een klap tegen zijn harses gegeven, dat hielp *LOL* Want meneer liep daarna zo mak als een lammetje mee Haha!
Nu ben ik niet meer bang voor hem, hij is niet meer zo vervelend als 'vroeger'. Nu begint hij zelfs lief te worden *LOL*

Voor Ivanka ben ik nooit bang geweest, heb altijd al heel veel vertrouwen in haar gehad, vanaf het moment dat ik naar haar ben gaan kijken Lovers En ik denk dat dat ook altijd wel zo zal blijven, heb in de 5 maanden dat ik haar nu heb, echt al een goede band met haar opgebouwd vind ik Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, Fayyah19, Titsia en 155 bezoekers