Paardenspul-shop-verslaving...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Paardenspul-shop-verslaving...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 16:00

Hoe kom ik er vanaf???

Alleen al een verslagje van deze maand waarbij ik me zoveel mogelijk heb geprobeerd in te houden:

Dagje shoppen met Lov:
Handschoenen, 10 euro
Vitaminenspuit, 7 euro
Mosgroenig BR shabrack met gouden piping, 50 euro
Rondom setje mosgroene bandages, 25 euro

Dagje shoppen met Lov en Von:
Donkergrijs shabrack met creme/zwarte koordbies, 25 euro

Paard en koets:
Setje gouden bandages, 22 euro
Messing kinketting, 5 euro
Lichtbruin shabrack, 25 euro

Deken voor Simbaatje besteld bij Divoza:
Deken, 50 euro.

Op weg naar de bedrijfskeuring kwam ik ‘toevallig’ langs Freddy’s in Houten:
Crèmekleurig shabrack met goudkleurige piping, 35 euro
Crèmekleurige bandages, 25 euro
Bruin leren kinketting hoesje met goudkleurige drukknopen en handgemaakt, 10 euro
Busstang voor Fries, 22 euro

En nu de laatste klapper...
Vandaag moest ik even een cadeautje kopen voor een vriendin die van de week haar rug heeft gebroken, kom ik bij de shop hangt er heel zielig in de hoek de nieuwste uitvinding van Anky, de Technical Pad...
Een vierkante pad welke doet denken aan de polypads, alleen dan met een soort suedine achtige bovenkant en een heel aparte zachte voering... Gelukkig hadden ze hem aleen nog maar in blauwig grijs! Want dat staat niet zo mooi onder het bruine zadel voor Ozep en voor de andere paarden heb ik al genoeg shabracken.
Wil ik weglopen, komt net een nieuwe vracht aan... Met zandkleurige Anky pads... Toe kon ik me echt niet meer inhouden.
Ok, dus als laatste een zandkleurige Anky Technical Pad, 50 euro.

Dit was alles waar ik zo snel op kon komen, ik weet zeker dat er nog wel wat dingen tussen uitgeglipt zijn (beugeblokjes, stiekjes)... En de maand is nog niet eens om...


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 16:34

Maar wel mooie spullen hè? Knipoog

Ik 'moest' wel, ik heb van de week al mijn simpele shabracken zonder klitetband lussen weggedaan... Dus de shabracken kast was leeg...

En Honeybee, dat BR shabrack zag ik op Paard en Koets id voor minder, wel jammer want ik had hem gekocht bij een vrij exclusief zaakje, dacht dus iets unieks te hebben.
Ik ga behoorlijk wat winkels af dus daraan heeft het niet gelegen *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-02 12:45

Gail schreef:
Ik heb mijzelf al voorgenomen mijzelf als kerstkado die Anky Technical Pad te geven!! Voor mij mijn zandkleurige bandages! Geweldig wat istie mooi!!! Hier istie trouwens 45 euro.

Gelukkig, ben dus niet de enige dwaas,
ik vond hem zooo mooi! Juist omdat hij zom simpel is!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 19:48

Het gaat mij totaal niet om merken,
als er morgen een goedkoop, nieuw merk op de markt komt genaamd: Pollie en ze hebben mooi spul dan koop ik dat.

Alleen het feit is dat over het algemeen dat Pagony, Harry's Horse, Mister Ed, Silver, Imperial etc etc etc niet kunnen tippen aan Passier, Sommer, Horse Ware, Anky etc.
Ik vind Kieffer en Stübben over het algemeen ook nog niet goed genoeg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Chan88, Emma_Jane, Lizenlotte, Tess__, Texas02 en 146 bezoekers