oliebol !! hoe onhandig ken ik zijn ??*lees:heel erg*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

oliebol !! hoe onhandig ken ik zijn ??*lees:heel erg*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 21:49

Ik zit net te internetten
en vat er iets op de gornd langs mijn glas dubbel frisss wat wat hoger staat
ik dcht dat dat glas bijna leeg was dus kantel ik die een beetje
bleek tie nog helemaal vol te zitten.
Dus ik schelden en doen en overal Dubbel Frisss
* op de grond
* mijn kleding was zeikens nat
* en de computerstoel was erg nat
* en een beetje in mijn haar(heb ik net even uitgespoeld)
* en gelukkig NET NIET over het toetsenbord Schijnheilig

Wie kan het van mij winnen met mijn blonde acties ???

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 21:54

ikke!!! Ik een keer op een vorige baan mijn pak chocomel geschud... ik dacht dat ie nog dicht was (lipje ook)... niet dus....

Het hele kantoor zat onder... vloer, muren, computers, en ikzelf... laat ik nou net die dag een witte blouse aangetrokken hebben...

Iemand die dit kan verslaan??? Haha!

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:01

Haha! nee, ik kan dit niet verslaan, maar het is dan ook wel heel erg Haha!
Vingers aflikken gelukkig dat het toetsen bord niet onder de DUBBEL FRISSS zat Vingers aflikken
laten we het maar houden op:
*LOL* Party!! 1. Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachûhhh Party!! *LOL*
Lips are sealed 2. Een geluk bij een ongeluk Lips are sealed

Lovers groetjes jellies Lovers

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:05

Ik drink ook altijd Dubbel Frissss Haha!
Maar ik gooi er niet mee..... Clown

Hmm, tellen katten ook mee? Verward
Ik doe een gooi:
Mijn kat vond het nodig om mijn koffie uit te proberen. Plons, poot in koffie, poot aflikken.
Plons, nog een keer, nee en niet aflikken.
Meneer gaat heel hard schudden met zijn poot. Overal koffie, op de muur, computer, beeldscherm, toetsenbord (blijf nou nog plakken met mijn vingers Haha!) bureaublad, cd-roms en niet te vergeten ikzelf.
Nooit geweten dat er zoveel koffie van een kattenpoot af kan komen..... Lips are sealed

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:49

Jaaa, mijn buurjongetje van 1.
Laat van de week een fles 1½ liter fles cola uit zijn handjes vallen. Gevolg een scheur in de fles en de hele keuken onder de cola. Door de koolzuur en de val stond de fles natuurlijk erg onder druk en tolde de fles op de grond in het rond het spoot eruit. Oma en kind onder de cola, plafond, keuken, alles was lekker plakkerig. Toen ik oma buiten tegenkwam stonken ze nog naar cola.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:55

Ahum, je kan het ook over je toetsenbord gooien, en dat typt lastig joh..... ik heb maar een andere gekocht Haha!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:00

Nou ik kan denk dat ik je niet kan verslaan met je blonde actie al kan ik er zelf ook behoorlijk wat van Verward . Bij mij gaat er regelmatig een slok water over de hele computer heen (inclusief toetsenbord en beeldscherm) als ik weer eens de slappe lach krijg van een verhaal dat iemand me verteld op msn Verward . Maar mijn toetsenbord acties zijn opzich niet zo heel erg, bij mij is het meer: midden op straat over een blaadje van een boom struikelen Verward , per ongeluk midden in een waterplas stappen waardoor me hele broek zeiknat zijn Verward , midden op het schoolpplein in de pauze zo erg door je enkel gaan dat je op je giegeltje valt Verward , dat je paard er vandoor gaat en je half mee sleurt en dan commentaar van de staleigenaar krijgen Verward de bus missen en daardoor meer als een half uur te laat komen en zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan Verward
Wie interese heeft in al mijn klunsdingen die moet me maar ff een PBtje sturen, dan stuur ik ze wel even op Haha! Haha! ..grijnzz

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 09:43

wauw ik ben dus niet de enige die altijd van die strakke actis heeft!!! JIppie!! zullen we een lotgenoten groep van stuntelaars oprichten??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 09:45

jaaaaaaaaaaa ik doe mee !!!! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 10:11

Ik heb ook ooit zo'n stunt gehad als in het verhaal van Gamble. Had een 2-literfles cola eventjes in het vriesvak gelegd (= bovenste deel koelkast) om 'm sneller koud te laten worden. Vijf minuten later wil ik nog meer boodschappen in het vriesvak leggen, trek het deurtje open en daar ging de fles *splet* op de plavuizen. Ding brak bij de hals, begon als een gek rondjes te draaien en was niet meer te stoppen. Alles onder de bruine prut. Was mijn huisbazin (ik liep toen stage in het buitenland) niet echt blij mee... We hebben als een gek staan boenen maar het bleef nog dagen plakken.

En het vraagteken op mijn toetsenbord blijft nog steeds hangen dankzij een groot glas 12-vruchtendrank dat ik er ooit overheen heb gekieperd. Het is nog erger geweest, maar onderhand hebben gelukkig de meeste toetsen alweer losgelaten.

Als ik er even voor ga zitten, kan ik zo nog meer motorische blunders opnoemen. Maar dat doe ik jullie maar niet aan. Nee, erg handig (letterlijk) ben ik niet! Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 10:36

M'n zus heeft ooit ook 's een fles cola laten vallen, de Niagara falls hadden er geen lap aan, alles was onder gespoten ... Haha! ...
Twee jaar terug oud jaar, even online telefoneren met m'n vriendin in Amerika ... M'n dochter dol-wild met een glas champagne ... IKKE OOOOOOK ... "kling" ... champagne in het toetsenbord. Dus een nieuw gaan halen ... eerste dag dat het ding aangesloten was ... KLING .... tas soep erin ; met dank aan mijn zoon die het nodig vond moeder een goede stomp te verkopen omdat ie iets wou zeggen ... Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 10:43

Ka & auto's van de zaak is ook geen combi. Heb al twee keer in m'n leven zo'n ding tegen een lantarenpaal geparkeerd omdat m'n voet van de koppeling schoot in z'n achteruit. En laptops van de zaak laten vastlopen is ook een irritante eigenschap van me. Doe mij maar een 'gewone' baan zonder hulpmiddelen, veel veiliger! Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48394
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 10:54

mag ik mijn vader ook opgeven voor deze topic???

We waren een paar jaar terug op vakantie in Overijssel... we hadden een huisje in Borne, en daar vandaan maakten we dagtochten met de trein.

Zo gingen we dus ook een keer naar Borculo... om daar te komen moest je vanaf Ruurlo (= treinstation) met de bus.... (let even op de plaatsnamen!!!)

Op de terugweg... we zaten in Borculo op het busstation te wachten, mijn ouders en oma zaten al in de bus, ik nog niet.... (ik kan niet goed tegen auto's en bussen... en het was die dag iets van 25 graden)...

Even voor de duidelijkheid: we moesten van Borculo naar Ruurlo.

Busstation... begin- eindpunt... dus er komen aardig wat bussen af en aan rijden... komt mijn vader in eens de bus uitstormen.... "Die bus gaat ook naar Borculo, die kunnen we ook nemen!!!!"

Hoor je mij heel droog: "Ja maar paps, we zijn al in Borculo.... we moeten naar Ruurlo...." Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:20

tja, zo zijn er wel meer plaatsen hier in de omgeving!!!!
ennug, ik kan ook heeel goed stuntelen....woor de hele school op mn bek gaan metr de brommer!!!, ennuh, midden in school, als iedereen net vrij heeft, van de trap af vallen!!!
en zo wel meer dingen!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:32

Weet je wat pas erg is. Vorig jaar mei zat ik exame te maken voor mijn mavo. Iederee mocht drinken meenemen. Ik had Fanta zo'n half liter flesje, dus ik drink (exame was nog niet begonnen maar wel al uitgedeeld). Ik wil het dopje erop draaien maar ik wou dat met een hand doen, dus ik hield het flesje niet vast, en toen vloog het flesje over mijn exame heen en ik was zeik nat. Toen begon het exame en heeft een leraar dat voor mij opgeruimd. Hij zo: dit is de laatste keer dat ik voor jouw op mijn knien ga. Ik zo: Ja daarna ben ik toch geslaagd en van school. LOL

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:37

ik Haha!
zat laatst een glas cola te drinken, en met een vriendin te kletsen,
even later had ik een zwak moment Haha! en toen lag alle cola over mijn (net schone) kleren
of ik zat te kijken hoe ciska (dennis) een computerspel speelde
en toen gebeurde er iets onverwachts dus ik schrik op overal drinkne Haha!
heb het zelfs een keer gepresteerd om ipv in mijn mond net langs mijn kin te gieten zodat alles over mijn trui liep ( wat ik eerst niet doorhad want ik voelde nix)
tot ik me bedacht dat het drinken vandaag wel erg vaag gging Haha!
en dan hebben we het hier alleen nog maar over het drinken Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:55

hihi, een collega van mij ooit in een snackbar, ga vooral de soft-ijs machine laten kloppen als de klep eraf is, hahaha... overal zat het soft-ijs Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:04

Ik ga dit winnen:
in 3 uur tijd: koffie over twee facturen gegooid, broodje kaas in het tapijt getrapt in mijn haast om de telefoon op te nemen, koninginnesoep over mijn toetsenbord gemikt. 2 uur later presteerde ik het om een kopje chocolademelk over mijn witte trui te gieten...

Ben ik het blondste? Wel hè?

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 16:17

Uhhh... niet echt iets omgegooid, maar om bij de paarden te blijven. Vergeten aan te singelen afgelopen maandag en dat ging niet helemaal goed. En het regende ook aardig. Gevolg een modder XX (achterkant o.a.).

Vorige week regelmatig een fles met H20 omgegooid, errug slim, gelukkgi was het maar water.

Een troost... je bent dus niet zo'n klus als je denkt Haha!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:31

nog meer mense Haha!
ik ben gelukkig niet de blondste hier Haha!

djedda

Berichten: 990
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:44

Bij mij is het over het teoetsenbord van m'nn vaders laptop gegaan Bloos Frusty
conclusie: Boze vader Lips are sealed

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:51

euhm nou volgens mij ben ik nog het blonTste hier Lachen
Ik werd wakker na een wilde nacht uitgaan en toen dacht ik, ik blijf lekker liggen en neem een slokje sinas toen ik wakker werd... je raad het al, dop eraf fles aan mijn mond terwijl ik op mijn rug lag. Flats lading sinas in mijn gezicht Lachen maar ik was wel wakker.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 23:19

Okey ik dan. Een keer een flesje cola mee naar school. Donderd me tas van de trap af en springt dat flesje En toevallig had ik toen net mijn boeken gehaald en zat ik in de brugklas

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 15:12

okay ik ben blond geboren, dat telt een beetje. Doordat ik de laatste tijd donker van haarkleur geworden ben, schijn ik ook slimmer geworden moeten wezen zijn, maar dat is dus niet zo heel erg zo. Wij hebben in de tuin een bruggetje over een vijver heen. Ik dacht ik ga daar eens ff kijken, hele jaar niet geweest, plons, zak door bruggetje heen, gelukkig ondiepe vijver. We gaan midget golven, heb je 1 baan waar je de bal naar beneden moet slaan. Dan valt ie in 1 keer in een putje. Bij iedereen dan dus, behalve bij mij... Ik mep de bal in een boom. Moet ik van mijn ex dus die bal uit die boom slaan. Super steile baan, ik ga bijna op me bek, ik tegen die boom aan rammen. Ah fijn, ik heb de bal in 3 keer in het gaatje. Ik denk ook altijd als een pak bijna leeg is dat dat best nog wel allemaal in mijn glas past..... niet dus.... en achter de computer gaat het ook soms mis. Geluid deed het niet, ff met glas water de stekkertjes controleren, evenwicht verliezen, en knoeien.... uhm ik ga stoppen.... tenslotte is mijn haar bruin geworden...