Te groot voor shet?? Verhaal vorige verzorgster...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Te groot voor shet?? Verhaal vorige verzorgster...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 17:05

Hallo,
Soms loop ik wel eens met mijn verzorg-minishet langs de weg en dan zeggen sommige: Ben je daar niet te groot voor? En dan bedoelen ze dat ik een groter paard moet zoeken, maar ik rij er toch niet op?? Verward

En nu het verhaal
Uit school fietste ik zo met dat meisje mee die eerst ook die mini shetlanders verzorgde en ze zei: Ik liep wel eens met VIER pony's tegelijk. En dan liep ik langs de winkel bont ik ze vast en ging ik boodschappen halen.

Beetje raar verhaal?? Dat zou ik dus nooit doen!!
En ben ik echt te groot om met een minishet te lopen??
Ik vind ze zo cute!!

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 17:40

tuuuuuuuurlijk ben je niet te groot om er mee te lopen, kijk tjaa, als je echt regelmatigf wilt rijden........dan zul je op zoek kunnen naar iets anders, maar ook ik heb een shet en heb daar (meestal) veel plezier aan!!!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 17:41

Ik zou dat ook echt nooit doen. Ik loop wel is met onze shet, maar dan ga ik niet naar de winkel toe... dan jatten ze hem toch zo mee???? maar zolang je er naast loopt vind ik het wel dom dat ze gelijk zeggen dat je te groot voor ze bent. Je bent toch niet te groot om ERNAAST te lopen.. beetje vaag vind ik het wel...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 17:42

Ja, maar ik weet ook niet waarom ze dat zeggen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 18:23

deed ik met hon ook hoor, kwam ik terug van een buitenrit, honger, even langs de bakker en hon aan een paaltje binden Haha! Minder was dat ik een keer naar buiten kwam en dat er ineens vreemde kids op hon zaten (die de moeder erop had gezet) maarja.
Ach, toen ik alleen hon had riepen ze weleens, koop toch een leuk haffie ofzo. Nu heb ik een leuk haffie en dan roepen ze, koop eens een echt paard. Het is toch nooit goed.
Jij moet plezier met je (verzorg)pony's hebben, en niet de rest van de wereld

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:05

Te groot om met de pony te lopen Haha! haha die heeft er veel verstand van!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:06

Wat maakt t uit!
Ik ga helemaal mee met Stef!
Ik heb sinds 3/4 weken ook een shetje in mijn bezit ben er helemaal gek oP!
Ik doe alles met m vooral heel veel wandelen! Maar ik krijg geen reacties dat ik er te groot voor ben ofzo. Ook niet als ik op m zit. Lachen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:09

mensen hebben toch ook een hond waar ze mee lopen? ze moeten blij zijn dat je hen eens meeneemt uit het land weg...

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:04

beter dat zon klein kindje er mee gaat wandelen en de pony het kindje meesleept naar the middle of nowhere.
want sommige kunnen z'n eigen toch redelijk sterk maken en als je er niet op gaat zitten? is toch lekker voor ze als je er mee gaat wandelen

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:29

Tsja, er mee lopen is altijd beter dan er op gaan rijden he?! Maar je hebt altjd van die mensen die menen er verstand van te hebben, daar moet je je niks van aantrekken, maar gewoon doen wat jij denkt dat goed is, en ik lees uit je bericht wel dat jij het niet raar vind om met een shet te lopen.
En het is idd voor zo'n shetje ook leuk om eens wat anders te zien dan gras en de stal alleen, toch!?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 00:11

Nou die mensen weten niet waar ze over praten. Wat maakt het nou uit dat als je er naast loopt. Toch leuk krijgt de pony ook nog een beetje beweging, das beter dan dat ze zich de hele dag vol staan te vreten in eht land. Laten de mensen lekker kletsen, jij weet wel beter toch???

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:03

missnynke schreef:
mensen hebben toch ook een hond waar ze mee lopen? ze moeten blij zijn dat je hen eens meeneemt uit het land weg...


helemaal gelijk dus als mijn vader(hij aardig groot) met me hond loopt(heb een minimaltezer) dan is die daar ook te groot voor Haha! Haha! Frusty lachverwekkend gewoon blijven doen hoor meid niks vaan aan trekken Pling Party!!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:12

ja bij mij word er weleens gezegt dat ik moet stoppen met mn verzorgpaard (ongeveer 1.70 en ik iets van 1.60) omdat ie te groot is en dan even later loop ik nog met mn verzorgminishetties en dan zeggen ze weer dat ik te groot ben Verward
naja... laat zew lkkr lu||en

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:09

En dan was ik zeker te klein om met mijn verzorgpaard te wandelen (à 1.68 meter en ikke 1.57 meter) ? Verward Rare mensen hoor, waarom zou je niet met een minishet mogen wandelen omdat je groot bent? Zolang je er maar niet op gaat rijden want dan wordt het weer een ander verhaal Haha!