zoeken zoeken en nog eens zoeken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

zoeken zoeken en nog eens zoeken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 14:54

Ik moet even iets van me af schrijven...en misschien heeft iemand wel tips?

Ik ben dus op zoek naar de vader van mn moeder.
Het is een lang en ingewikkeld verhaal en zal het dus in het kort proberen uit te leggen.

Mijn moeder is geboren toen haar moeder (mijn oma dus..) 16 was. Hierdoor kon zij niet voor haar zorgen en is mijn moeder opgevoed door haar oma (wat zij pas op haar 18e te horen kreeg dat dat niet haar moeder was maar haar oma).
De vader van mn moeder is tijdens de zwangerschap uitelkaar gegaan met mn oma.... en mijn moeder heeft hem dus nooit gezien.
Wel is er netjes allimentatie betaald enzo, maar alle gegevens (op papier enzo) zijn door mijn moeders oma vernietigd en alles wat zij wist is in haar graf meegenomen (ze is overleden).

Mijn oma ...mijn moeders moeder wil hier verder ook niet te veel over kwijt. Ze zegt niet veel meer te weten. Ze heeft een paar kleine dingetjes verteld.

Ik ben nu dus druk op zoek, maar dat zoeken valt absoluut niet mee.
Volgens een nieuwe wet kun je niet zomaar naar het gemeentehuis gaan en adres opvragen...doen ze dus niet meer.
Het bekende TV Programma "Spoorloos" kan ook niets doen want ik ben geen naaste familie.
Ik heb nu wel op 10.12.2002 een afspraak bij het FIOM. Dat is een organistatie die mij gaat proberen verder te helpen. Zij kunnen wel meer informatie verstrekken.
Ik ben zelf ondertussen ook al van alles aan het bellen enzo, maar ja... valt dus niet mee.


Zo..sorry moest ff wat kwijt.

Groetjes Linda

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:00

Zoek6!!!

=^.,.^=

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 18:12

thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:09

Blijf volhouden! Vaak weten familieleden haarfijn hoe alles in elkaar steekt maar laten ze daar niets over los uit schaamte. Bedenk je ook dat familie je misschien tegen zal werken omdat ze je een grote teleurstelling willen besparen.

Jet

Berichten: 11981
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:53

Er is ook op zondagmiddag een radioprogramma dat mensen opspoort. Nu weet ik niet hoe ver dat programma gaat met zoeken, volgens mij betrekken die ook de luisteraars bij het zoeken, maar wie weet heb je er iets aan. Het is op Radio 2 en het heet Adres onbekend, om 12.04 uur. Van de KRO. Succes met zoeken in elk geval.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:40

Nou, ik wens je veel succes met verder zoeken!!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 00:12

Jah inderdaad heel veel SUC6 met zoeken en hopelijk vindt je ze...!!!!

Lovers

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 20:29

dank je wel allemaal ...ik hou jullie op de hoogte.
helaas moet ik die afspraak bij het FIOM al afzeggen omdat ik geen vrij kan krijgen op mn werk Boos!
moet ik maar effe iets later plannen.

ik heb wel 2 adressen gevonden die mij ook kunnen helpen aan zijn adres. ik heb die een brief gestuurd en die ga ik morgen of vanavond nog even snel op de bus doen!! zij mogen niet zijn adres geven (prive) maar zij gaan wel hem contacteren dat ik hem zoek..zn adres wil hebben en wie weet neemt hij (snel?) contact met mij op.