manen splitsen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

manen splitsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 16:51

Wat een werk, maar uiteindelijk toch maar mooi gedaan: Mundilfari z'n manen zijn gesplitst en aan beide kanten hangt nu een mooie bos!
Eerst hebben we de boel eens goed gesopt, was wel nodig ook. En toen....aan het werk maar! Mijn vingers doen wel zeer van de vele elastiekjes maar het is het waard! Nu maar hopen dat ze, over drie weken als ik de elastiekjes eruit haal, blijven hangen! anders is het allemaal voor niets geweest!

Ik heb ook wat foto's gemaakt, zal ze vandaag nog even laten ontwikkelen als het lukt!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 16:59

Ik ben benieuwd naar zijn nieuwe kapsel hoor!!
Hoop inderdaad dat het er allemaal nog zit
als je de elastiekjes er uit haalt Haha!

heb je nog een kusje Kusje van mij aan Kniertje
gegeven?

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:02

Dan heb je vast een shetlander of ijslander? Ik maar me best doen om alles aan 1 kant te laten hangen. Je zou verwachten dat dat niet zoveel moeite is aangezien zijn manen langer zijn dan een meter, ze komen voorbij de onderkant van de schouder, maar dat valt nog flink tegen.

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 17:15

Barb, ik heb Knier een lekker natte lebber gegeven! (heb daarna wel anderhalf uur onder de douche gestaan!) BLEH!
Het ziet er echt gaaf uit Barb, hopelijk heb ik vanavond foto's!

KingMarco: T'is inderdaad een IJslander, met nog een flinke bos manen ook! Die bos wordt trouwens ook steeds langer, heb net wat oudere foto's met wat nieuwere vergeleken en er is toch zeker wel een cm. of 5 bijgekomen (JOEPIE!)