Yippie, eindelijk wordt ze van mij.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Yippie, eindelijk wordt ze van mij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 12:41

Gistermiddag naar de stal gegaan. We gaan eindelijk mijn eigen paard ophalen. Ben er om 13.30, maar we kunnen nog niet weg, we moeten nog even de stal klaarmaken en gaan dan de hengst eerst naar Lunteren brengen. twe en een half uur later dan afgesproken komen we eindelijk in Hooghalen aan. Het was gigantisch mistig en we misten dan ook bijna de laatste afslag. Hierna gaat alles snel. papieren in orde maken, paard uit de wei halen, afscheid laten nemen en inladen. Weg zijn we weer. Op weg naar Schaijk. Door de mist missen we nu toch echt een afslag en verdwalen we een beetje. Dusica houdt zich heel goed in de trailer. Ze blijft heerlijk rustig en als ik halverwege even ga kijken en een appeltje ga geven is ze nog steeds droog.
Om 23:00 uur zijn we eindelijk op de plaats van bestemming. Ze gaat op haar dooie gemak de trailer uit en ik breng haar naar haar nieuwe stal. Ze vind het allemaal prachtig en begroet elk paard dat ze ziet. Haar nieuwe stal wordt direct ingeweid met een flinke plas en daarna knabbelt ze gauw het hooi op. Om 23:45 kan ik dan eindelijk naar huis. Ik ben op Slapen en Henk, de eigenaar van de stal die met mij mee is gegaan, ook.

Vanavond na het werk (en eten) ga ik er gauw weer naartoe. Best wel spannend zo'n eerste eigen paard.

Groetjes,
Dusi

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:45

Gaaf gevoel is dat hè! Had ik in juni. Veel plezier met je paardje. Mooie naam trouwens.

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:49

Leuk heee! Heel veel plezier vanavond (het kriebelt zeker wel?).
Ik heb vandaag helemaal de balen van mijn werk (lang leve internet en Bokt) en mijn poesje is een beetje ziek dus ik ga zo lekker naar huis (nou ja, even thuis kijken naar poes en dan Hup, naar paaard) heeeerlijk.

Maar heb je wat info over je paard? Op je profiel kan ik niets vinden. Je hebt het natuurlijk nog veel te druk Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:58

Ja ik in april Haha! Wat was ik nerveus zeg Knipoog Maar nu is weer allemaal de normaalste zaak geworden Schijnheilig

Heel veel plezier met je paardje vanavond Haha!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:02

Wow wat tof joh.Veel plezier verder met je paard Haha!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:16

gaaf zeg wel tof
nou veel pelzier met je nieuwe aanwinst Haha!

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:28

heerlijk het gevoel van een eigen paard had ik ook toen ik na 1.1/2 jaar weer een fjordje adopteerde heel veel plezier en sucses!

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 15:13

Waanzinnig gaaf voor je!!! Gelukkig dat ze ook zo lief in de trailer was. Vertel gauw iets over haar.

Groetjes

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 16:08

van harte met je paard!! leuk is dat he?? zo helemaal van jou! ik heb nu mijn derde paard 4 maanden geleden opgehaald, maar dat spannende gevoel blijft hoor!! heel veel plezier met haar!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 16:35

Ik zit nu echt te wachten tot mijn werkdag er weer opzit. Ik ben van plan om zo snel mogelijk iets in de richting van vrijheids dressuur of zo te gaan doen en dan lekker een hechte band te kreeeren.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:41

heeeeeeeeeeej hallo! Jij ook op bokt!! Gezellig, had ik al van Cody gehoord hoor, maar heb je ff opgezocht! Heel veel plezier met Dusica, enne tot vanavond!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 11:43

tot vanavond regine. Zal wel een latertje worden. eerst rijden dan longeren. Hopelijk wordt ze nu wat rustiger.